×

در حکمی از سوی ولی جهانی؛ «محمدعلی عابدی» سرپرست میراث‌ فرهنگی شهرستان رودسر شد

  • کد نوشته: 76996
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۲
  • 149 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان در حکمی، محمدعلی عابدی را به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودسر معرفی کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، در حکمی از سوی ولی جهانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان محمدعلی عابدی به عنوان سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و […]

    در حکمی از سوی ولی جهانی؛ «محمدعلی عابدی» سرپرست میراث‌ فرهنگی شهرستان رودسر شد
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان در حکمی، محمدعلی عابدی را به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودسر معرفی کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، در حکمی از سوی ولی جهانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان محمدعلی عابدی به عنوان سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودسر منصوب شد.

    در حکم ولی جهانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان برای محمدعلی عابدی سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودسر آمده است:

    نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره شهرستان رودسر» منصوب می‌شوید. امید است ضمن هماهنگی و تعامل با واحدهای برون و درون سازمانی در پیشبرد اهداف اداره‌کل موفق و مؤید باشید

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76996

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *