×

پایان هفته ای بارانی در گیلان/ دمای هوا ۱۸ درجه کاهش می یابد

  • کد نوشته: 77047
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۴
  • 152 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به پیش بینی پایان هفته ای بارانی برای این استان، گفت: دمای هوا نیز بین ۱۰ تا ۱۸ درجه کاهش می یابد. به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس در گفتگویی با اشاره به آخرین الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی، اظهار کرد: بررسی الگوها نشان دهنده تدریجی سامانه ناپایدار و […]

    پایان هفته ای بارانی در گیلان/ دمای هوا ۱۸ درجه کاهش می یابد
  • مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به پیش بینی پایان هفته ای بارانی برای این استان، گفت: دمای هوا نیز بین ۱۰ تا ۱۸ درجه کاهش می یابد.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس در گفتگویی با اشاره به آخرین الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی، اظهار کرد: بررسی الگوها نشان دهنده تدریجی سامانه ناپایدار و جریانات شمالی به منطقه از عصر چهارشنبه است.

    وی افزود: بنابراین از عصر امروز روند تدریجی کاهش نسبی دما، افزایش ابر و تا تناوب تا پایان هفته جاری شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شاهد خواهیم بود.

    مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم این شرایط جوی تا اوایل هفته آینده در استان، گفت: دمای هوا نیز در این مدت ۱۰ تا ۱۸ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

    وی با بیان اینکه دریا نیز برای امروز و فردا با افزایش ارتفاع موج برای انجام فعالیت‌های دریایی نامناسب است، اضافه کرد: ارتفاع موج دریا برای امروز ۳۰ تا یک متر و ۲۰ سانتی متر پیش بینی شده است.

    دادرس ادامه داد: در حال حاضر آسمان اکثر نقاط استان گیلان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد بوده و از عصر امروز نیز شرایط برای افزایش ابر، مه آلوده شدن هوا و رگبار باران و رعد و برق فراهم می‌شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=77047

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *