×

کشف انبار احتکار ارزاق عمومی در لنگرود

  • کد نوشته: 77159
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۹
  • 254 بازدید
  • ۰
  • انبار احتکار ۵ میلیارد و ۱۹ میلیون ریالی ارزاق عمومی در لنگرود توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان کشف شد. به گزارش گیل و دیلم ، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاها، ارزاق و دیگر نیازمندی‌های مردم، چیزی جز ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت […]

    کشف انبار احتکار ارزاق عمومی در لنگرود
  • انبار احتکار ۵ میلیارد و ۱۹ میلیون ریالی ارزاق عمومی در لنگرود توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان کشف شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاها، ارزاق و دیگر نیازمندی‌های مردم، چیزی جز ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان نیست، اظهار کرد: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

    وی در ادامه به گزارش دریافتی مبنی بر احتکار ارزاق عمومی در یک انبار در حاشیه شهر لنگرود و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع، پس از شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی قضائی و همراهی نمایندگان ادارات صمت و تعزیرات حکومتی به این مکان اعزام شدند.

    سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” از کشف ۲ هزار و ۷۰۰ بطری روغن مایع، ۴۰ هزار قوطی نوشیدنی، ۶ هزار عدد خمیر دندان، ۳ هزار عدد شامپو، ۴ هزار عدد صابون، ۱۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر، یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم قند، ۸ هزار و ۵۰۰ قوطی رب و ۵ هزار قوطی کمپوت از این انبار خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد و ۱۹میلیون ریال برآورد کردند. در این رابطه متهم ۳۶ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

    این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات این‌چنینی برخی افراد از جمله موارد اثرگذار بر آشفتگی بازار توزیع اقلام مورد نیاز مردم است که پلیس با تمام توان با اخلالگران اقتصادی و پدیده زیان‌بار قاچاق یا احتکار کالا مبارزه می‌کند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=77159

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *