×

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان خبر داد؛ اشغال ۸۳ درصدی مراکز اقامتی گیلان

  • کد نوشته: 77666
  • ۱۴۰۱-۰۲-۱۴
  • 228 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به ثبت بیش از یک میلیون و ۴۶۲ هزار نفر شب اقامت در مراکز ثابت و موقت اقامتی استان، گفت: ضریب اشغال مراکز اقامتی گیلان ۸۳ درصد است. به گزارش گیل و دیلم ، ولی جهانی صبح چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به وضعیت ورود مسافر […]

    مدیر کل میراث فرهنگی گیلان خبر داد؛ اشغال ۸۳ درصدی مراکز اقامتی گیلان
  • مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به ثبت بیش از یک میلیون و ۴۶۲ هزار نفر شب اقامت در مراکز ثابت و موقت اقامتی استان، گفت: ضریب اشغال مراکز اقامتی گیلان ۸۳ درصد است.

    به گزارش گیل و دیلم ، ولی جهانی صبح چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به وضعیت ورود مسافر و اشغال مراکز اقامتی، اظهار کرد: در چهار روز گذشته بیش از ۳۴۶ هزار خودرو وارد استان گیلان شده‌اند.

    وی با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه رشد ۹۰ درصدی را شاهد بوده‌ایم، افزود: بیش از یک میلیون و ۷۱۲ هزار مسافر نیز در قالب این خودروها وارد استان گیلان شده‌اند.

    مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه همه مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان آماده پذیرایی از مسافران بوده است، گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی ۸۳ درصد مراکز اقامتی ثابت و موقت استان گیلان اشغال شده است.

    وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۴۲۶ هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی موقت و ثابت گیلان ثبت شده است، ادامه داد: در این مدت ۴۸۱ هزار بازدید از موزه‌ها و جاذبه‌های گردشگری گیلان ثبت شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=77666

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *