×

پلمب انبار بسته بندی غیر استاندارد چای در لاهیجان

  • کد نوشته: 78693
  • ۱۴۰۱-۰۳-۲۳
  • 85 بازدید
  • ۰
  • یک انبار بسته بندی غیراستاندارد چای در لاهیجان کشف و پلمب شد. به گزارش گیل و دیلم ،مدیرکل استاندارد گیلان گفت: کارشناسان اداره استاندارد لاهیجان در بازرسی از یک انبار چای در شرق گیلان از یک انبار حدود ۳ هزار و ۷۰۰ تن چای سیاه و سبز به ارزش حدود ۵ میلیارد ریال کشف و […]

    پلمب انبار بسته بندی غیر استاندارد چای در لاهیجان
  • یک انبار بسته بندی غیراستاندارد چای در لاهیجان کشف و پلمب شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مدیرکل استاندارد گیلان گفت: کارشناسان اداره استاندارد لاهیجان در بازرسی از یک انبار چای در شرق گیلان از یک انبار حدود ۳ هزار و ۷۰۰ تن چای سیاه و سبز به ارزش حدود ۵ میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

    مهناز جعفریان افزود: مسولان این انبار؛ بدون اخذ مجوز‌های بهداشتی و استاندارد در مکانی نامناسب اقدام به بسته بندی چای می‌کردند.

    وی همچنین گفت: این انبار چای پلمپ و مدیر واحد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

    مدیر کل استاندارد گیلان به مردم توصیه کرد: هنگام خرید چای بسته بندی شده با ارسال اعداد درج شده در زیر علامت استاندارد به سامانه پیامکی رایگان ۱۰۰۰۱۵۱۷، از اعتبار و اصالت علامت استاندارد روی محصولات مطمئن شوند.

    همچنین در صورت مشاهده هر گونه مغایرت و یا عدم کیفیت، موارد تخلف را طی تماس با شماره تلفن گویای ۱۵۱۷، واحد رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد گیلان ثبت کرده و منتظر اعلام نتجه باشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=78693

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *