×

مدیرکل استاندارد گیلان مطرح کرد؛ بازرسی از ترازوی ۱۶۸ کارخانه چایسازی گیلان و مازندران

  • کد نوشته: 78982
  • ۱۴۰۱-۰۴-۰۴
  • 82 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل استاندارد گیلان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از ترازوهای کارخانجات چایسازی در گیلان و مازندران، گفت: ۶۷ ترازو معیوب بود که رفع شد. به گزارش گیل و دیلم ، مهناز جعفریان پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پایان طرح آزمون دوره‌ای سالانه ترازوهای مراکز خرید مستقر در کارخانجات […]

    مدیرکل استاندارد گیلان مطرح کرد؛ بازرسی از ترازوی ۱۶۸ کارخانه چایسازی گیلان و مازندران
  • مدیرکل استاندارد گیلان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از ترازوهای کارخانجات چایسازی در گیلان و مازندران، گفت: ۶۷ ترازو معیوب بود که رفع شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، مهناز جعفریان پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پایان طرح آزمون دوره‌ای سالانه ترازوهای مراکز خرید مستقر در کارخانجات چای گیلان، اظهار کرد: این طرح در راستای صیانت از حقوق شهروندان به ویژه کشاورزان انجام شده است.

    وی با بیان اینکه در قالب این طرح ترازوهای داد و ستد عمومی مراکز خرید برگ سبز چای کنترل می‌شود، گفت: این طرح با شروع فصل برداشت برگ سبز چای از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است.

    مدیر استاندارد گیلان با اشاره به بازرسی از تعداد ۱۶۸ کارخانه در گیلان و مازندران، ادامه داد: در این طرح ۶۲۷ دستگاه ترازوی خرید برگ سبز و ترازوی فروشگاهی مورد آزمون دوره‌ای قرار گرفت.

    وی ادامه داد: از این تعداد بازرسی تعداد ۶۷ دستگاه ترازوی خرید برگ سبز چای معیوب شناسایی شد که در بازه زمانی مجاز توسط مدیران کارخانجات اصلاح شد.

    مدیرکل استاندارد گیلان اضافه کرد: شهروندان در زمان خرید به بر چسب کالیبراسیون بر روی وسایل توزین توجه ویژه داشته باشند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=78982

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *