×

رئیس بسیج رسانه گیلان: بیمه خبرنگاران یکی از مطالبات مهم صنفی است

  • کد نوشته: 79316
  • ۱۴۰۱-۰۴-۱۶
  • 92 بازدید
  • ۰
  • رئیس بسیج رسانه گیلان، با تاکید بر لزوم اجرای طرح جامع نظام صنفی خبرنگاران، عنوان کرد: بیمه خبرنگاران یکی از مطالبات مهم صنفی است که باید از صندوق اعتباری هنر تفکیک شود. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ مهدی پارسا در نشست بانوان عضو سازمان بسیج رسانه استان گیلان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد […]

    رئیس بسیج رسانه گیلان: بیمه خبرنگاران یکی از مطالبات مهم صنفی است
  • رئیس بسیج رسانه گیلان، با تاکید بر لزوم اجرای طرح جامع نظام صنفی خبرنگاران، عنوان کرد: بیمه خبرنگاران یکی از مطالبات مهم صنفی است که باید از صندوق اعتباری هنر تفکیک شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ مهدی پارسا در نشست بانوان عضو سازمان بسیج رسانه استان گیلان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن قدردانی از عملکرد ارشاد در دوران جدید مدیریتی، اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی و هنری و دینی استان جان دوباره گرفته است.

    وی از مدیرکل ارشاد اسلامی استان خواست مطالبات خبرنگاران را با جدیت پیگیری کند و افزود: امروز رسانه ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و طبق فرموده مقام معظم رهبری باید با محوریت رسانه ها جهاد تبیین را در پیش بگیریم.

    رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها در خط مقدم جنگ نرم و تبلیغی دشمن علیه جمهوری اسلامی هستند، عنوان کرد: دشمن می خواهد دستاوردهای نظام را نادیده بگیرد و با سیاهنمایی داشته ها و بزرگنمایی نداشته ها یاس را به جامعه تزریق کند.

    پارسا، انتشار اخبار امیدبخش را ابزار رسانه های انقلابی در عرصه تحریف و تخریب نظام اسلامی توسط دشمن دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و لذا باید به این نقش خود بیشتر بپردازند تا مردم خود را از حاکمیت جدا ندانند.

    وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح جامع نظام صنفی خبرنگاران، عنوان کرد: بیمه خبرنگاران یکی از مطالبات مهم صنفی است که باید از صندوق اعتباری هنر تفکیک شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=79316

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *