×

مدیرکل حوزه استاندار گیلان خبر داد؛ برگزاری مراسم تجلیل خبرنگاران تا پایان مردادماه

  • کد نوشته: 80349
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۹
  • 75 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل حوزه استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت تجلیل شایسته از خبرنگاران توسط دستگاه های اجرایی استان، گفت: باتوجه به مصادف شدن روز خبرنگار با عاشورای حسینی، مراسم تجلیل از خبرنگاران گیلان تا پایان مردادماه برگزار می شود. به گزارش گیل و دیلم ، پیرو دستور اسدالله عباسی استاندار گیلان، نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت و […]

    مدیرکل حوزه استاندار گیلان خبر داد؛ برگزاری مراسم تجلیل خبرنگاران تا پایان مردادماه
  • مدیرکل حوزه استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت تجلیل شایسته از خبرنگاران توسط دستگاه های اجرایی استان، گفت: باتوجه به مصادف شدن روز خبرنگار با عاشورای حسینی، مراسم تجلیل از خبرنگاران گیلان تا پایان مردادماه برگزار می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، پیرو دستور اسدالله عباسی استاندار گیلان، نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت و تجلیل از خبرنگاران گیلان، با حضور مدیرکل حوزه استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون روابط عمومی دفتر استاندار، مسئول بسیج رسانه گیلان، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات استان برگزار شد.

    مدیرکل حوزه استاندار گیلان در این نشست با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و تبریک روز خبرنگار و ارج نهادن به تلاش های اصحاب رسانه و فعالان حوزه خبری استان، بر ضرورت تجلیل مدیران دستگاه های اجرایی از خبرنگاران به نحو شایسته تأکید کرد.

    حسین محمدیان به نقش اثرگذار خبرنگاران و فعالان رسانه ای گیلان در اطلاع رسانی دستاوردها و اقدامات دولت اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم هایی در شأن خبرنگاران از سوی دستگاه های مختلف مورد انتظار است.

    وی به همزمانی روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی اشاره و از برگزاری مراسم تجلیل خبرنگاران استان تا پایان مراد ماه خبر داد.

    مدیرکل حوزه استاندار گیلان با قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در هر زمینه ای هنرمندانه وارد می شوند و جامعه را به سرعت از رویدادها آگاه می کنند، اظهار کرد: خبرنگاران در انعکاس رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اجرای اقدامات جهادی و انقلابی با نقد منصفانه و پیشنهادات سازنده، دولتمردان و مسئولان را یاری کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80349

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *