×

فرماندار شهرستان املش در برنامه پروژه های شهرداری رانکوه: انسجام بین شهردار و اعضای شورای شهر رانکوه قابل ستایش است

  • کد نوشته: 81042
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۸
  • 184 بازدید
  • ۰
  • همزمان با هفته دولت ۱۴۰۱؛ چهار پروژه شهرداری رانکوه با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال ، با حضور فرماندار ، بخشداران و جمعی از مسیولین شهرستان افتتاح شد. به گزارش گیل و دیلم ، در این مراسم قهرمانی شهردار رانکوه ضمن گرامیداشت یاده و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت برگی از تقویم کشورمان […]

    فرماندار شهرستان املش در برنامه پروژه های شهرداری رانکوه: انسجام بین شهردار و اعضای شورای شهر رانکوه قابل ستایش است
  • همزمان با هفته دولت ۱۴۰۱؛ چهار پروژه شهرداری رانکوه با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال ، با حضور فرماندار ، بخشداران و جمعی از مسیولین شهرستان افتتاح شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، در این مراسم قهرمانی شهردار رانکوه ضمن گرامیداشت یاده و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت برگی از تقویم کشورمان است تا فرصتی برای دولتمردان جهت ادامه دهنگی راه شهیدان رجایی و باهنر باشد.شهیدانی که یاداور شدند تا ما جذب مقام قدرت و مسیولیت نشده و کارها را برای رضای خداوند انجام دهیم.

    شهردار رانکوه به معرفی پروژه های هفته دولت پرداخت و گفت :
    اجرای زیر سازی و اسفالت خیانهای شهید رجایی، بلوار شهید سلیمانی حدفاصل بخشداری تا میدان شهدا، خیابان امام خمینی محدوده میدان اسماعیل گوابر،کوچه های ایثار، خیبر، سبزینه،شهید فرهمند میدان شورا ابتدای بلوار غدیر، شهید صفری بن بست اول و دوم ، میدان شهدابه سمت شهرداری با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال ، دیوارسازی حاشیه رودخانه کیارود با اعتبار ۸ میلیارد ریال و طراحی ،اجرا و نگهداری پارک کودک با اعتبار ۵ میلیارد بخشی از پروره های شهرداری رانکوه می باشد.

    وی در ادامه به افتتاح پروژه لوله گذاری معابر اشاره کرد و گفت: در فاز اول ،اجرای طرح لوله گذاری خیابان صنعت با ۶میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به اتمام و برای فاز دوم ان کوچه سپاه و بلوار غدیر با براورد اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

    قهرمانی شهردار رانکوه ضمن قدردانی از صبر و حوصله شهروندان رانکوه در راستای پیشرفت پروژه ها؛ در راستای تعلل و ایجاد خلل در رفت و امد از مردم بزرگوار شهر رانکوه عذرخواهی نمود.

    قهرمانی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت های فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان گفت: یقینا تمام کارهای انجام شده حاصل زحمات مجموعه پرسنل شهرداری و همچنین حمایت اعضای شورای شهر رانکوه که پیگیر و همگام و همراه با بنده بوده اند ، به اتمام رسیده است.

    وی در پایان به نیابت از مردم فهیم شهر رانکوه، از اعضای هییت تطبیق مصوبات شهرستان جهت تصویب تخفیفات عوارض شهرداری قدردانی نمود.

    در این مراسم مختار رضایی فرماندار شهرستان املش نیز ضمن تبریک هفته دولت و خدا قوت به شهردار واعضای شورای شهر رانکوه و مجموعه شهرداری گفت: اقداماتی که در بخش عمرانی و مبلمان شهری صورت پذیرفته بسیار جالب بوده و امیدواریم بر مردم مبارک باشد.

    فرماندار شهرستان املش آظهار داشت: در راستای ارایه خدمات به مردم در شهر و روستا ما همواره در کنار شما هستیم .ما باید خادم مردم بوده و به تبعیت از دولت دکتر رییسی در میان مردم، بامردم و در راستای رفع مشکلات مردم بکوشیم.

    وی گفت: انسجام خوبی که بین شهردار و اعضای شورای شهر رانکوه وجود دارد رضایت بخش بوده و امیدواریم با همین همدلی و همکاری شاهد پروژه های بزرگی در شهر رانکوه باشیم/فاطمه مشفق

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81042

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *