×

بارش باران و کاهش ۸ تا ۱۵ درجه‌ای دمای هوای گیلان

  • کد نوشته: 81301
  • ۱۴۰۱-۰۶-۱۵
  • 92 بازدید
  • ۰
  • بارش باران که از صبح امروز از مناطق شرقی گیلان آغاز شده، دست کم تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد و دمای هوا حداکثر تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد. به گزارش گیل و دیلم ، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت : بارش باران که از صبح امروز در مناطق شرقی گیلان آغاز شده به […]

    بارش باران و کاهش ۸ تا ۱۵ درجه‌ای دمای هوای گیلان
  • بارش باران که از صبح امروز از مناطق شرقی گیلان آغاز شده، دست کم تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد و دمای هوا حداکثر تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد.

    به گزارش گیل و دیلم ، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت : بارش باران که از صبح امروز در مناطق شرقی گیلان آغاز شده به تدریج به مناطق مرکزی و غربی استان خواهد رسید و این شرایط جوی در گیلان تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

    محمد دادرس با اشاره به کاهش ۸ تا ۱۵ درجه‌ای دمای هوای گیلان در این مدت ، افزود : وزش باد ، بارش رگباری باران ، مه آلودگی هوا و رعد و برق از پدیده‌های جوی در گیلان تا پایان هفته کنونی است.

    وی از بیشترین دمای گزارش شده در شبانه روز گذشته از اِزبرم سیاهکل ۳۸ درجه و کمترین دما از حیران آستارا ۱۱ درجه سانتیگراد خبر داد و گفت: دمای فعلی هوای رشت، مرکز گیلان ، ۲۴ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۱۰۰ درصد است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: دریای خزر با ارتفاع موج ۷۰ سانتی متر تا یک متر و ۸۰ سانتی متر ، از امروز تا اوایل هفته بعد برای فعالیت‌های دریانوردی و شنا نامناسب است.

    محمد دادرس همچنین از سیلابی شدن رودخانه‌های گیلان خبر داد و از مسافران و شهروندان گیلانی خواست: برای جلوگیری از حوادث ناگوار از استقرار در مجاورت عرصه‌های آبی، رودخانه‌ها و کانال‌های کشاورزی جدا خودداری کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81301

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *