×

گرانفروشی بیشترین عامل تخلف در شالیکوبی های گیلان

  • کد نوشته: 81492
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۱
  • 91 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: برای ۱۲۲ شالیکوبی متخلف پرونده تشکیل شده است که عمدتا گرانفروشی کرده اند. به گزارش گیل و دیلم ،تیمور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح نظارتی شالیکوبی از تاریخ اول شهریور سال جاری شروع و تا پایان مراحل تبدیل شلتوک به برنج سفید اجرا […]

    گرانفروشی بیشترین عامل تخلف در شالیکوبی های گیلان
  • مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: برای ۱۲۲ شالیکوبی متخلف پرونده تشکیل شده است که عمدتا گرانفروشی کرده اند.

    به گزارش گیل و دیلم ،تیمور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح نظارتی شالیکوبی از تاریخ اول شهریور سال جاری شروع و تا پایان مراحل تبدیل شلتوک به برنج سفید اجرا خواهد شد.

    وی با بیان اینکه از آغاز طرح تاکنون ۴۵۰ شالیکوبی مورد بازرسی قرار گرفته است افزود: طی هفته گذشته به اتفاق معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به صورت میدانی از چند واحد شالیکوبی بازرسی به عمل آمد و رعایت نرخ مصوب به مدیران آنها تاکید شد.

    پورحیدری با بیان اینکه در حمایت از مصرف کنندگان در دو شیفت صبح و عصر بازرسان در شالیکوبی ها حضور می یابند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این بازرسی‌های برنامه ریزی شده؛ سامانه پاسخگویی ۱۲۴ این اداره کل آماده دریافت گزارشات مردمی جهت برخورد با متخلفین است.

    وی تعداد بازرسی‌های منجر به تخلف و تشکیل پرونده را ۱۲۲ فقره برشمرد و تصریح کرد: این پرونده‌ها که عمده آن گرانفروشی بوده با ارزش بیش از ۲۹ میلیارد تومان جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81492

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *