×

حضور ۴۰۰ نفر نیروی پلیس در طرح ترافیک زمستانه گیلان

  • کد نوشته: 8154
  • ۱۳۹۵-۰۹-۲۷
  • 91 بازدید
  • ۰
  • فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد فرمانده پلیس راه گیلان از حضور ۴۰۰ نفر نیروی پلیس در قالب ۱۳۰ گروه برای استقرار در پاسگاه‌های پلیس راه در طرح ترافیک زمستانه در این استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم حسین محمدپور امروز با اشاره به فعالیت ۹ پاسگاه پلیس راه در محورهای […]

    حضور ۴۰۰ نفر نیروی پلیس در طرح ترافیک زمستانه گیلان
  • فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

    فرمانده پلیس راه گیلان از حضور ۴۰۰ نفر نیروی پلیس در قالب ۱۳۰ گروه برای استقرار در پاسگاه‌های پلیس راه در طرح ترافیک زمستانه در این استان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم حسین محمدپور امروز با اشاره به فعالیت ۹ پاسگاه پلیس راه در محورهای ورودی و جلگه گیلان اظهار کرد: تعداد ۱۰ ایستگاه پلیس راه در نقاط مختلف استان فعال است.

    وی به فعالیت روزانه ۶۵ گروه پلیس راه در طرح ترافیک زمستانه در گیلان اشاره کرد و افزود: در مجموع ۱۳۰ گروه پلیس راه در دو نوبت در تمام زمستان در جاده‌های استان حضور دارند.

    فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه تعداد ۴۰۰ نفر نیرو برای پاسگاه‌های پلیس راه در طرح ترافیک زمستانه به‌کارگیری شدند، تصریح کرد: با توجه به تجربه برف سال‌های ۸۳، ۸۶ و ۹۲ در استان پیش‌بینی لازم برای تجهیز امکانات در محورهای جلگه به غیر از محورهای کوهستانی انجام شده است.

    محمدپور از اعزام گروه‌های پلیس راه به شش گردنه مهم گیلان به صورت ثابت خبر داد و بیان کرد: گروه‌های پلیس راه در مدت هفت روز به صورت هفتگی در گردنه‌های استان مستقر هستند.

    وی به تمهیدات اندیشیده شده در محورهای کوهستانی گیلان اشاره کرد و گفت: در مناطقی که پلیس راه حضور ندارد راهداران در راهدارخانه‌هایی که مربوط به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است با هماهنگی پلیس راه مستقر می‌شوند.

    فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به حضور شبانه‌روزی راهداران در محورهای کوهستانی، خاطرنشان کرد: گردنه‌های پر تردد به دو صورت گردنه‌های بین استانی و داخلی تقسیم‌بندی شده است.

    محمدپور، بیشترین ارتباط گیلان را با استان‌های اردبیل و قزوین خواند و یادآور شد: گردنه حیران در محور «آستارا ـ اردبیل» واقع شده و پلیس راه استان‌های گیلان و اردبیل در این محور حضور دارند.

    وی با بیان اینکه گردنه «الماس» در محور «اسالم ـ خلخال» واقع شده است، اظهار کرد: از اوایل آذرماه جاری محور «پونل ـ خلخال» از محل «زندانه» طبق مصوبه استانداری گیلان به دلیل نبود سکونتگاه مردمی و ایمنی لازم به دلیل کولاک و ریزش بهمن با هماهنگی پلیس راه استان‌های اردبیل و گیلان مسدود است.

    فرمانده پلیس راه گیلان به گردنه «کوهین» در محور «رشت ـ قزوین» اشاره کرد و افزود: پلیس راه گیلان در خروج خودروها به طرف قزوین از طریق آزادراه و جاده قدیم باید از آمادگی لازم برخوردار باشد.

    محمدپور با تأکید بر مدیریت گردنه «کوهین» در زمستان، بیان کرد: محور «رشت ـ قزوین» از جاده‌های مهم بین دو استان محسوب می‌شود.

    وی به محور «سیاهکل ـ دیلمان» و همچنین «رحیم‌آباد ـ اشکورات» در رودسر اشاره کرد و گفت: گروه‌های پلیس راه گیلان در محورهای مذکور مستقر هستند.

    فرمانده پلیس راه گیلان در پایان با بیان اینکه مسیرهای بین استانی از اهمیت بیشتری برخوردارند، تصریح کرد: مسیرهای بین شهرستانی در اولویت بعدی هستند/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8154

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *