×

رئیس پلیس آگاهی گیلان عنوان کرد: دستگیری ۱۱ سارق با ۲۸ فقره سرقت در گیلان

  • کد نوشته: 81914
  • ۱۴۰۱-۰۷-۰۵
  • 68 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت قطعات، لوازم و محتویات داخل خودرو در گیلان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۱ سارق دستگیر و ۲۸ فقره سرقت کشف شد. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ علیرضا حدادی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت […]

    رئیس پلیس آگاهی گیلان عنوان کرد: دستگیری ۱۱ سارق با ۲۸ فقره سرقت در گیلان
  • رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت قطعات، لوازم و محتویات داخل خودرو در گیلان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۱ سارق دستگیر و ۲۸ فقره سرقت کشف شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ علیرضا حدادی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقای سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

    وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان قطعات، لوازم و محتویات داخل خودرو در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

    رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۱۱ سارق را شناسایی و دستگیر کردند بیان کرد: ۲۸ فقره پرونده سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در این رابطه کشف شد.

    این مقام انتظامی در پایان به معرفی سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی اشاره کرد و از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81914

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *