×

کشف ۸۰۰ کیلوگرم سیم برق سرقت شده در گیلان

  • کد نوشته: 82512
  • ۱۴۰۱-۰۷-۳۰
  • 176 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از کشف یک محموله ۸۰۰ کیلوگرمی از سیم‌های سرقت شده شبکه‌های توزیع برق استان در منطقه آقا سیدشریف شهرستان رشت خبر داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان، محمدتقی مهدی زاده افزود: با پیگیری ویژه حراست و امور محرمانه این شرکت و […]

    کشف ۸۰۰ کیلوگرم سیم برق سرقت شده در گیلان
  • مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از کشف یک محموله ۸۰۰ کیلوگرمی از سیم‌های سرقت شده شبکه‌های توزیع برق استان در منطقه آقا سیدشریف شهرستان رشت خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان، محمدتقی مهدی زاده افزود: با پیگیری ویژه حراست و امور محرمانه این شرکت و مدیریت توزیع برق شهرستان رشت و همکاری اداره آگاهی استان ۸۰۰ کیلوگرم سیم‌های برق سرقتی کشف و ضبط شد.
    وی تاکید کرد: سرقت تجهیزات شبکه های توزیع برق به یکی از مشکلات اساسی این صنعت مبدل شده است؛ این واقعه و ناهنجاری اجتماعی نه تنها به این صنعت زیربنایی به طور مستقیم آسیب‌های جدی می‌رساند بلکه به مشترکین و تولیدات کشاورزی، صنعتی، تجاری و به طور کلی افراد جامعه نیز زیان‌های عمده ای وارد می‌کند.

    وی تصریح کرد : هر گونه اقدام برای کاهش و مهار این جرم و بزه اجتماعی بیش از همه به نفع کل آحاد جامعه خواهد بود.

    مهدی زاده در خصوص روش های مشارکت مردمی در حفظ و پاسداری از این سرمایه ملی به عنوان مالکان اصلی اموال عمومی گفت: گزارش به‌موقع هم‌استانی های پس از اطلاع از خاموشی‌های مشکوک و طولانی مدت بویژه در ساعات غیرپیک و اولیه صبح به واحد اتفاقات برق محل و تماس با سامانه تلفنی ۱۲۱ و همچنین ثبت آنی و آنلاین گزارشات فوق در سامانه کاربردی «برق من» از مهمترین روش های مقابله و مشارکت در موضوع کاهش سرقت سیم های برق و متعاقباً افزایش میزان پایداری شبکه های توزیع در سطح استان است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82512

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *