×

محورهای کوهستانی ۶ شهرستان گیلان برفی است

  • کد نوشته: 83730
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۳
  • 62 بازدید
  • ۰
  • سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات ۶ شهرستان استان را سفیدپوش کرده است، گفت : با وجود بارش برف که در برخی مسیرها تا ۳۵ سانتیمتر رسیده است تمام مسیرهای جاده ای استان باز و تردد در آنها روان است. به گزارش گیل و دیلم ، […]

    محورهای کوهستانی ۶ شهرستان گیلان برفی است
  • سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات ۶ شهرستان استان را سفیدپوش کرده است، گفت : با وجود بارش برف که در برخی مسیرها تا ۳۵ سانتیمتر رسیده است تمام مسیرهای جاده ای استان باز و تردد در آنها روان است.

    به گزارش گیل و دیلم ، غلامعلی نیک‌فهم روز یکشنبه در گفت و گویی با اشاره به آغاز بارش برف از غروب روز شنبه در ارتفاعات گیلان افزود: برف ارتفاعات شهرستان های رودبار، سیاهکل، رودسر، املش، آستارا و تالش را سفیدپوش کرده‌است.

    وی عنوان کرد: در گردنه حیران ۱۰ سانتی متر، اسالم به خلخال در حد سفیدپوش، در ارتفاعات رودبار رحمت آباد، بلوکات و عمارلو ۱۵، دیلمان ۳۵ سانتیمتر، لات محله رودسر ۱۰ سانتی متر برف باریده‌است اما با وجود این بارش ها مسیرهای جاده ای استان باز و تردد در آنها در جریان است.

    سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان عنوان کرد: این مسیرها نمک پاشی و برف روبی شده اند و در حال حاضر مشکلی نیست.

    وی از مردم خواست در چنین شرایط جوی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت حتما به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

    وی با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانی و استقرار اکیپ‌های راهداری در محورهای کوهستانی و برفگیر گیلان از اول آذرماه خاطر نشان کرد: ۶۰ اکیپ راهداری شامل ۵۷ مورد عملیاتی و سه اکیپ پشتیبانی با ۵۴۲ نیروی راهدار در اجرای این طرح مشارکت دارند.

    سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به فعالیت ۵۳ اکیپ راهدارخانه ثابت و سیار در استان عنوان کرد: در هشت گردنه استان هشت راهدارخانه فعال است که در حد امکانات موجود تجهیز شده‌اند.

    بارش باران در جلگه و برف در ارتفاعات تا فردا دوشنبه با شدت بیشتری در گیلان ادامه دارد اما از سه‌شنبه تا پایان هفته‌ این بارش ها در مناطق مختلف استان به صورت پراکنده‌ است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=83730

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *