×

فرمانده انتظامی گیلان عنوان کرد: آزادسازی اراضی ملی ۱۲۰ میلیاردی در لاهیجان

  • کد نوشته: 84026
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۴
  • 160 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۳۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این اراضی را ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند. به گزارش گیل و دیلم، سردار عزیزالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های […]

    فرمانده انتظامی گیلان عنوان کرد: آزادسازی اراضی ملی ۱۲۰ میلیاردی در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۳۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این اراضی را ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

    به گزارش گیل و دیلم، سردار عزیزالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌ها الزامی است.

    وی در ادامه به دریافت خبری درخصوص تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو در منطقه سوستان شهرستان لاهیجان و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل اعلامی اعزام شدند.

    فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: در بازدید از محل مورد نظر مشخص شد، ۳۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی توسط دو نفر به تصرف درآمده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم خاردار محصور کرده‌اند.

    این مقام ارشد انتظامی از معرفی متهمان ۳۸ و ۴۳ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش این اراضی را ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

    وی افزود: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

    ملکی تاکید کرد: مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و برخورد با مجرمان این حوزه همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=84026

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *