×

تذکر کتبی نماینده انزلی به رئیسی؛ از طرح احیای تالاب انزلی تا کاهش ارزش پول ملی

  • کد نوشته: 85752
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۷
  • 163 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم شهرستان انزلی در مجلس پیرو موضوعات طرح ملی احیا تالاب بین المللی انزلی، اعلام نماینده ویژه در امور دریای خزر و اوراسیا، کاهش ارزش پول ملی و اهمال در مدیریت بازار ارز به ریاست جمهوری تذکر کتبی داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، احمد دنیامالی، نماینده مردم شهرستان انزلی در […]

    تذکر کتبی نماینده انزلی به رئیسی؛ از طرح احیای تالاب انزلی تا کاهش ارزش پول ملی
  • نماینده مردم شهرستان انزلی در مجلس پیرو موضوعات طرح ملی احیا تالاب بین المللی انزلی، اعلام نماینده ویژه در امور دریای خزر و اوراسیا، کاهش ارزش پول ملی و اهمال در مدیریت بازار ارز به ریاست جمهوری تذکر کتبی داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، احمد دنیامالی، نماینده مردم شهرستان انزلی در مجلس پیرو موضوعات طرح ملی احیای تالاب بین المللی انزلی، اعلام نماینده ویژه در امور دریای خزر و اوراسیا، کاهش ارزش پول ملی و اهمال در مدیریت بازار ارز به ریاست جمهوری تذکر کتبی داد.

    نایب رئیس کمیسیون تلفیق و بودجه در تذکر کتبی خود پیرامون وضعیت تالاب بین المللی انزلی اذعان داشت: تالاب بین المللی انزلی در دو دهه اخیر از بی‌توجهی زیادی رنج برده است و با چالش‌های بزرگی نظیر هجوم گونه‌های گیاهی مهاجم مثل سنبل آبی، عدم لایروبی، ورود فاضلاب شهری، کاهش آبزیان ناشی از آلودگی‌های زیست محیطی و عدم کنترل تهدیدهای بالادستی روبرو بوده است.

    نماینده مردم بندرانزلی و عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر شرایط ویژه دریای خزر و ناحیه اوراسیا در تذکر کتبی خود اعلام کرد: علیرغم تحریم‌های ظالمانه غرب علیه جمهوری اسلامی ایران و ایجاد محدودیت‌های تجاری و بازرگانی در بنادر جنوب برای کشورمان ولی قرار گرفتن ایران در چهار راه تجاری منطقه و دنیا و عبور چندین کریدور بین المللی از خاک ایران این فرصت را به ما می‌دهد تا در صورت اتخاذ تدابیر مناسب و استفاده از گذرگاه‌های متعدد نظارت ویژه و عملکرد مناسبی در این حوزه داشته باشیم.

    دنیامالی با اشاره بر وضعیت نابسامان ارزش پول ملی و نرخ ارز در اعتراض کتبی خود به ریاست جمهور نوشت؛ قیمت ارز طی ماه‌های اخیر بدون در نظر گرفتن مکانیزم‌های موثر و باز دارنده‌ای در حال افزایش است. آنگونه که دلار مرز ۴۴ هزار تومان را در نوردیده است و در مقابل روز به روز شاهد کاهش ارزش پول ملی هستیم. افزایش قیمت روز افزون ارز و تبعات آن آشفته بازاری را برای دلالان در اقتصاد ایجاد کرده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85752

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *