×

رییس جدید هیات شنا : از تمام استعدادهای شهرستان استفاده خواهیم کرد/از رییس سابق هیات تشکر میکنم/تلاش می کنیم به جایگاه واقعیمان در استان برسیم

  • کد نوشته: 8660
  • ۱۳۹۵-۱۰-۱۲
  • 55 بازدید
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیل و دیلم امروز جلسه بازآموزی و هشدارهای نجات غریق برای اولین بار در لاهیجان در محل استخر سینو با حضور احمد لطیفی مدرس رسمی فدراسیون نجات غریق جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید. این جلسه که با حضور رییس جدید هیات شنای شهرستان لاهیجان سید امید میرفلاح نصیری و عده […]

    رییس جدید هیات شنا : از تمام استعدادهای شهرستان استفاده خواهیم کرد/از رییس سابق هیات تشکر میکنم/تلاش می کنیم به جایگاه واقعیمان در استان برسیم
  • به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیل و دیلم امروز جلسه بازآموزی و هشدارهای نجات غریق برای اولین بار در لاهیجان در محل استخر سینو با حضور احمد لطیفی مدرس رسمی فدراسیون نجات غریق جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

    این جلسه که با حضور رییس جدید هیات شنای شهرستان لاهیجان سید امید میرفلاح نصیری و عده ای از ناجیان فعال مرد و زن شهرستان برگزار شد در ابتدا با تدریس احمد لطیفی مدرس رسمی فدراسیون نجات غریق جمهوری اسلامی ایران پیگیری شد و پس از آن رییس هیات شنا به ایراد سخنرانی پرداخت.


    میرفلاح نصیری در ابتدا با ابراز تشکر و قدردانی از مجموعه هتل ابریشمی و استخر سینو بابت برگزاری جلسه بازآموزی و جناب هادی پور ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابت اعتمادی که در اعطای پست ریاست هیات شنا به خود کرده سخنان خود را آغاز کرد.
    وی ابراز امیدواری کرد با کمک مسئولین و ورزشکاران و همه زحمتکشان این رشته ورزشی بتواند بار دیگر این رشته ورزشی را در سطح استان به جایگاه واقعی خود برساند.
    میرفلاح نصیری در گوشه ای از سخنانش با تشکر از زحمات مهندس بازرگان رییس سابق هیات شنا عنوان داشت که برنامه مدونی جهت استعدادیابی در رشته شنا مدنظر دارد و در این مسیر از تمام مربیان توانمند شهرستان استفاده خواهد شد و هیچ فرد توانمند و مستعدی در شهرستان به حال خود رها نخواهد شد.
    رییس هیات شنا با بیان اینکه در آینده ای نزدیک برنامه های هیات شنای شهرستان لاهیجان را برای عموم مشخص خواهد کرد به معرفی کادر اجرایی جدید هیات پرداخت که به شرح زیر می باشد:

    نایب رییس هیات : خانم مرضیه میرحسینی
    دبیر هیات : آقای علی عطفی

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8660

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *