×

جعفرزاده ایمن آبادی: راه اندازی سامانه ثبت حقوق گامی عملی برای شفاف سازی در اقتصاد است

  • کد نوشته: 8698
  • ۱۳۹۵-۱۰-۱۳
  • 138 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات، رؤسا، مدیران و کارکنان کلیه دستگاه های اجرایی گفت: مصوبه مذکور زمینه شفاف سازی بیشتر درکشور را فراهم کرده و مانع از بسیاری از فسادهای اقتصادی کشور می شود. نماینده مردم رشت در مجلس شورای […]

    جعفرزاده ایمن آبادی: راه اندازی سامانه ثبت حقوق گامی عملی برای شفاف سازی در اقتصاد است
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات، رؤسا، مدیران و کارکنان کلیه دستگاه های اجرایی گفت: مصوبه مذکور زمینه شفاف سازی بیشتر درکشور را فراهم کرده و مانع از بسیاری از فسادهای اقتصادی کشور می شود.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات و شفافیت اقتصادی باعث افزایش اعتماد عمومی مردم می شود.

    این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات مانع از رواج شایعات می شود البته این الگو در بیسیاری از کشورها وجود دارد.

    جعفرزاده ایمن آبادی افزود: حتی باید میزان دارایی مقامات و مسئولان شفاف باشد تا بسیاری از مسائل مطرح در کشور رفع شود.

    وی گفت:نباید موضوع پرداخت حقوق های غیرمتعارف درکشور تکرار شود و عدالت درتمامی زمینه ها فراهم شود.براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تمامی حقوق ها و مزایا باید در سامانه ای ثبت شود.

    عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت باید مصوبه راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات را اجرایی کند و حتی در راستای شفاف سازی این موضوع را تقویت کند.

    منبع :خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8698

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *