مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به طرح نهضت آسفالت گفت: مشکلات تأمین منابع مالی و اعتباری بر کارها در تمام ابعاد سایه افکنده ولی طرح نهضت آسفالت که از سه سال قبل در گیلان شروع شده باعث افزایش شاخص آسفالت راههای گیلان شده است.
به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم شعبانعلی خاوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در املش اظهار داشت: پروژه چهار خطه کردن راه ارتباطی املش به شلمان در سه فاز به مسافت ۶.۵ کیلومتر در حال اجراست.
وی گفت: پروژه چهارخطه کردن املش به شلمان در مجموع با ۶.۵ کیلومتر مسافت در سه فاز از سال ۸۶ شروع شده، فاز اول آن ۲.۴ از مسیر شلمان به املش و فاز سوم آن به مسافت ۱.۳ کیلومتر از املش به شلمان به جز گارد ریل وسط و آسفالت یک باند رفت آن آماده شده است.
وی افزود: فاز میانی پروژه چهار خطه کردن راه املش به شلمان به مسافت ۲.۸ کیلومتر که در حاشیه شرقی روستای سورکوه واقع شده ۳۵ درصد پیشرفت کار دارد و برای تکمیل آن به ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تأمین اعتبار لازم در مدت ۸ ماه کاری تکمیل و به بهره برداری میرسد.
خاوری به طرح نهضت آسفالت اشاره کرد و گفت: مشکلات تأمین منابع مالی و اعتباری بر تمام ابعاد سایه افکنده ولی طرح نهضت آسفالت که از سه سال قبل در گیلان شروع شده، باعث افزایش شاخص آسفالت راههای گیلان از ۳۹.۵ درصد پایان سال ۹۲ به ۵۱.۳ درصد شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان اعلام کرد: شهرستان املش هم در آینده نزدیک از مزایای طرح نهضت آسفالت برای آسفالت بخشی از شبکه راههای این شهرستان برخوردار خواهد شد و روند اجرای آسفالت راه در این شهرستان تسریع میشود.
وی درباره روند اجرای تثبیت و آسفالت راه مناطق کوهستانی املش که بر اثر رفت و آمد کامیونهای حامل سیمان دیلمان تخریب شده است گفت: کار اجرایی بخشی از راه مناطق ییلاقی در قالب تثبیت به کمک کارخانه سیمان دیلمان در حال اجراست ولی برای تکمیل آن با توجه به حجم کار نیاز به تأمین اعتبار از منابع ملی است/تسنیم
دیدگاهتان را بنویسید