×

یادداشت گیل و دیلم ؛ برای ناخدا ایدروم ؛ کشتی نشستگان یا کشتی شکستگان ⁉️

  • کد نوشته: 92502
  • ۱۴۰۲-۰۶-۲۲
  • 300 بازدید
  • ۰
  • اختصاصی گیل و دیلم |آنگاه که در اوج عنفوان جوانی ،فارغ از هرگونه سبقه ی سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ، تا آنجا که گروهی ، تیمی یا جمعی بشناسندتان، سحرگاه با رویای صادقانه ی “شورا “ از خواب خود برخواسته و شاید هرگز باورتان نمی آمد که نتیجه چنین شده و این کرسی را […]

    یادداشت گیل و دیلم ؛ برای ناخدا ایدروم ؛ کشتی نشستگان یا کشتی شکستگان ⁉️
  • اختصاصی گیل و دیلم |آنگاه که در اوج عنفوان جوانی ،فارغ از هرگونه سبقه ی سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ، تا آنجا که گروهی ، تیمی یا جمعی بشناسندتان، سحرگاه با رویای صادقانه ی “شورا “ از خواب خود برخواسته و شاید هرگز باورتان نمی آمد که نتیجه چنین شده و این کرسی را صاحب شوید
    احد الناسی هم گمان نمی برد اکنون روزی فرا رسد که آن اتاقک شفاف شیشه ای شورا تبدیل شود به زورق و سکان هدایتش هم در ید اختیار ناخدا ایدرم !؟

    و چه سبک بالند آن همسفران عاشقی که در این مسیر به فرمان تو دل به دریای طوفانی زده و تو یکتنه برایشان موج ها را می شکافی . !

    ناخدای جوان ؛

    تلاش برای این همدلی و مودت مابین همکاران شورانشین ، عایده اش برای شهروندان لاهیجی در حوزه ی خدمات شهری چه بوده؟

    راستش آن زمانی که سواحل کیش ، گعده ی ۴ نفره ای بود برای تقسیم مناصب ، می شد همدلی را با حضور همگان معنا نمود . نمی شد؟

    تصمیمات این کشتی نشینان شورایی کدام کوچه و خیابان این شهر را از شر بافت های فرسوده راحت نموده و چند متر به بازگشایی معابر شهری در جهت از بین بردن ترافیک سرسام آور برای شهروندان اضافه نموده است

    ناخدای جوان ؛

    حقیقتا اینگونه مواضع بیش از آنکه موجب آرامش خاطر شهروندان گردد ، نگرانی ها را دو چندان می کند که اینان چگونه کشتی نشستگانی اند که با همه ی این نقصان ها و معضلاتی که سد راه خدمت رسانی به لاهیجوندان توسط مجموعه ی خدمات شهری است ، به جای سر و صدا و اعلام مواضع قانونی و پیگیری مطالبات مردمی ، صدایی از این جمع در نیاید ؟

    حتما می دانید که تجربه ثابت نموده ، اکثرا در مواقعی که همدلی ها بیداد نموده و میان افرادی با نگرش ها و آرا متفاوت حلقه ی وصلی فصل ناپذیر بوجود می آید بسیار باید نگران بود !!
    و نگرانی هایمان دور باد از سرنشینان این کشتی عریض و طویل!

    و اما برای ناخدا ایدرم ولایی!

    یادآور می شویم که رهبر انقلاب در جلسه ای با اشاره به بخشی از نامه مولا علی علیه السلام به فرماندهان خود به تبیین جایگاه شفافیت در حکومت علوی پرداخته و فرمودند : این شفافیتی که حالا سر زبان ها افتاده است که “ آقا ، شفاف، شفاف، کلام امیر المومنین است .”
    در این صورت آنجا که نه بحثی باشد و نه تضارب آرایی ، می تواند قطعا محل ورود مدعی العموم قدرتمند و قانونمداری باشد که حضورش این روزها التیام بخش آلام خیلی هاست! .
    هم او که این روزها قانونمدارانه بدنبال سرشاخه های فساد می گردد تا بدانجا که اخیرا هم به همت او دو بال توانمند یکی از همان سبکبالان عاشق در مجموعه ی ساختمانی …. به وضعیت معلق!! نائل گردیدند تا سرنخ ها به آنان که باید رسد !
    و اما اکنون که آن گعده ی ۴ نفره به ۴+۱ تبدیل گردیده ، محبت فرموده و یار تازه نفس جدید الورودتان را برای پاسخ به این قبیل مسائل توجیه و آماده نمایید که بزودی باز هم سوالات بسیاری برای پاسخ گویی مطرح خواهد شد .

    حسینعلی دباغ لاهیجی
    فعال اجتماعی
    ۱۴۰۲/۰۶/۲۲

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92502

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *