×

عضو شورای شهر لاهیجان : سنگ فرش خیابان شهید کریمی بزودی آغاز می شود

  • کد نوشته: 92729
  • ۱۴۰۲-۰۶-۳۰
  • 159 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ، فرشید فلاح در جلسه شورای شهر گفت : با توجه به اینکه دو سال از عمر شورای ششم پشت سر گذاشته شد و وارد سال سوم شدیم و انتخابات هیئت رئیسه و کمیسیون های داخلی شورا برگزار شد، جا دارد مروری […]

    عضو شورای شهر لاهیجان : سنگ فرش خیابان شهید کریمی بزودی آغاز می شود
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ، فرشید فلاح در جلسه شورای شهر گفت : با توجه به اینکه دو سال از عمر شورای ششم پشت سر گذاشته شد و وارد سال سوم شدیم و انتخابات هیئت رئیسه و کمیسیون های داخلی شورا برگزار شد، جا دارد مروری بر پروژه های عمرانی این دوره شورا داشته باشیم .سال سوم شورا سال حیاتی بوده و باید کارهای نیمه تمام را به اتمام برسانیم و گزارش کاری به مردم و مسئولین ارائه دهیم .

    وی گفت : از پروژه هایی که امسال برای آن برنامه ریزی صورت گرفت و در بودجه دیده شد و در حال انجام کار است ، پروژه حاجی آباد بوده و از شهردار میخواهیم در خصوص انجام فازهای مختلف آن گزارشی ارائه دهند .

    پروژه ترمینال در کمربندی از دیگر پروژه های این دوره شورای شهر بوده با توجه به بازدیدی که داشتیم در مرحله پایان اجرای فونداسیون است .

    رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ، پروژه کف سازی هشت محل، هشت بهشت را از دیگر برنامه های شهرداری ذکر کرد که پس از اتمام پروژه محله های اردوبازار و پردسر، ادامه پروژه در محلات دیگر خواهد بود.

    روکش آسفالت خیابان ها و معابر لاهیجان که به طور گسترده انجام شده و اگر شرایط جوی اجازه دهد، حدود ۷۰ هزارمتر مربع دیگر در سطح شهر همچنان ادامه دارد .

    سنگ فرش خیابان شهید کریمی از دیگر پروژه های شهرداری لاهیجان است که قرار است به زودی آغاز شود .

    وی گفت: ساختمان بهزیستی در باغ نارنج ، خیابان غذا از موضوعاتی بوده که شهردار محترم در حال پیگیری است و از ایشان میخواهیم گزارشی از روند کار به شورا ارائه دهند .

    بازدیدی از واحد موتوری داشتیم و پیشنهاد شد ، قسمتی از محوطه ساختمان موتوری بمنظور ایجاد پارکینگ برای ماشین آلات شهرداری و حفظ آنان در گرما و سرما ، مسقف شود و از شهردار میخواهیم این موضوع را پیگیری نمایند.

    در قسمتی از میدان ابریشم جلوی فروشگاههای پخش سوغات لاهیجان ، محوطه ای خاکی بوده و جلوه خوبی برای مسافران ندارد و جا دارد برای محوطه سازی و آسفالت آن بررسی لازم صورت گیرد.

    ساختمان واقع در غریب آباد روبروی مسجد متعلق به شهرداری است و دراختیار و مورد استفاده نیروی انتظامی بوده و هم اکنون بلااستفاده است و جا دارد شهرداری برای استفاده بهینه از آن پیگیری لازم را انجام دهد .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92729

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *