×

عضو شورای شهر لاهیجان : با اصل پروژه خیابان غذا مخالف نیستم ، با مکان پیش بینی شده مخالفم

  • کد نوشته: 93005
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۵
  • 143 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ، دکتر ابراهیم خوشحال در جلسه شورای شهر گفت : با خیابان غذا مخالف نیستم و با توجه به افزایش بار ترافیکی منطقه ، باید تمامی جوانب کار بررسی و در مکانی مناسب جانمایی شود که آسایش و امنیت مردم آسیب نبیند […]

    عضو شورای شهر لاهیجان : با اصل پروژه خیابان غذا مخالف نیستم ، با مکان پیش بینی شده مخالفم
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ، دکتر ابراهیم خوشحال در جلسه شورای شهر گفت : با خیابان غذا مخالف نیستم و با توجه به افزایش بار ترافیکی منطقه ، باید تمامی جوانب کار بررسی و در مکانی مناسب جانمایی شود که آسایش و امنیت مردم آسیب نبیند .

    وی افزود: حد فاصل قیام به حشمت(جنب ورزشگاه) با توجه به وجود ورزشگاه ۴۰۰۰ نفری ، بیمارستان و فرهنگسرا و چند مدرسه ، مناسب این پروژه نبوده و بهتر است این پروژه در تالاب حاجی آباد اجرا شود .

    وی گفت: املاک در لاهیجان گران است و مردم با شرایط سخت اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و در این وضعیت اقتصادی و اجاره بهای سنگین مسکن و مغازه در لاهیجان و برای جلوگیری از آسیب رساندن به کسب و کار مغازه داران ، بهتر است شهرداری مکان دیگری را برای احداث خیابان غذا تعرفه نماید .

    وی تصریح کرد: به موجب بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ، شهرداری مجاز به ایجاد دکه یا تأسیسات در معابر و شوارع عمومی نیست .

    خوشحال احداث خیابان غذا در حاجی آباد را موجب رونق اقتصادی منطقه دانست که علاوه بر ایجاد یک مکان تفریحی موجب ایجاد اشتغال بیشتر خواهد شد.

    وی گفت: با توجه به اینکه خیابان غذا به عنوان جاذبه گردشگری برخی کشورها و شهرهای بزرگ جهان بشمار می آید، با اصل پروژه مخالف نیستم و با مکان پیش بینی شده مخالفم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93005

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *