×

فرماندار شهرستان رودسر: فراهم‌سازی مقدمات کار تبدیل رودسر به اولین شهر هوشمند کشور

  • کد نوشته: 9316
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۵
  • 150 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رودسر از فراهم‌سازی شرایط تبدیل شهر رودسر به اولین شهر هوشمند کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم امیرجانبازی با اشاره به اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین و استقرار سامانه های نظارتی هوشمند در سطح شهرستان رودسر از فراهم‌سازی شرایط تبدیل شهر رودسر به اولین شهر هوشمند کشور خبر داد […]

    فرماندار شهرستان رودسر:  فراهم‌سازی مقدمات کار تبدیل رودسر به اولین شهر هوشمند کشور
  • فرماندار شهرستان رودسر از فراهم‌سازی شرایط تبدیل شهر رودسر به اولین شهر هوشمند کشور خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم امیرجانبازی با اشاره به اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین و استقرار سامانه های نظارتی هوشمند در سطح شهرستان رودسر از فراهم‌سازی شرایط تبدیل شهر رودسر به اولین شهر هوشمند کشور خبر داد و گفت:برجامع‌نگری در این حوزه تأکید می‌شود.

    وی طراحی و استقرار سامانه های چند منظوره و جامع‌نگر را به شکلی که از هرگونه موازی کاری و انجام هزینه های تکراری در آینده پرهیز شود را خواستار شد.

    فرماندار رودسر با اشاره به تنوع ارائه خدمات در صورت استقرار سامانه های الکترونیکی و نظارتی جدید و تحقق شهر هوشمند،کاربری دوربین های موجود و مستقر در سطح شهرستان را بیشتر در حوزه حمل و نقل عنوان کرد.

    وی ابراز امیدواری کرد که با تحقق شهر هوشمند و تسهیل در ارائه انواع مختلف خدمات دیجیتالی و الکترونیکی،ضمن ارتقاء سطح رضایتمندی اقشار مختلف جامعه،موجبات توسعه علمی،اقتصادی و فرهنگی شهرستان و همچنین افزایش جذب سرمایه گذار و گردشگر نیز فراهم شود.

    جانبازی با تاکید بر اهمیت تأمین امنیت پایدار در سطح جامعه،افزایش ضریب امنیت در سطح شهرستان را یکی از کارکردها و مزایای استقرار سامانه های هوشمند نظارتی عنوان کرد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9316

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *