×

با تصویب فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) ؛ کاهش مدت خدمت وظیفه عمومی برای همه سربازان

  • کد نوشته: 93921
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۱
  • 108 بازدید
  • ۰
  • معاون وظیفه فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد: طول خدمت سربازی ۳ ماه کاهش یافت. به گزارش گیل و دیلم ،معاون وظیفه فرماندهی انتظامی گیلان گفت : با پیشنهاد ستاد کل نیرو‌های مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، مدت خدمت دوره ضرورت همه سربازان در حال خدمت و مشمولانی که از این پس […]

    با تصویب فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) ؛ کاهش مدت خدمت وظیفه عمومی برای همه سربازان
  • معاون وظیفه فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد: طول خدمت سربازی ۳ ماه کاهش یافت.

    به گزارش گیل و دیلم ،معاون وظیفه فرماندهی انتظامی گیلان گفت : با پیشنهاد ستاد کل نیرو‌های مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، مدت خدمت دوره ضرورت همه سربازان در حال خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می‌شوند به مدت۳ ماه کاهش یافت.

    سرهنگ اسماعیل رجب زاده افزود : همه سربازان بومی و یا غیربومی که با ماموریت‌های مختلف در سازمان‌های نیرو‌های مسلح بکارگیری شده اند یا از این پس بکارگیری می‌شوند، مدت زمان خدمت آن‌ها از حداقل ۱۴ ماه ، متناسب با محل خدمت و مسافت آن تا محل سکونت و همچنین ماموریت‌های محوله در مناطق عملیاتی یا عادی، حداکثر تا ۲۱ ماه محاسبه می‌شود.

    وی تاکید کرد: البته مدت خدمت دوره ضرورت سربازان مامور به دستگاه‌های غیر نظامی در قالب امریه ، مانند سال‌های گذشته همان ۲۴ ماه است.

    معاون وظیفه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه ملاک بومی یا غیربومی بودن سربازان بر اساس فاصله محل سکونت تا یگان خدمتی سربازان است، گفت: اگر این مسافت کمتر از ۲۰۰ کیلومتر باشد، سرباز بومی و چنانچه این فاصله بیشتر از ۲۰۰ کیلومتر باشد سرباز غیربومی محسوب می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93921

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *