×

فرماندار لاهیجان: بخشداران و دهیاران جمعیت تحت پوشش بیمه روستایی را افزایش دهند

  • کد نوشته: 9406
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۷
  • 155 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان با بیان اینکه بیمه انگیزه روستاییان برای زندگی بهتر را بهینه می کند،افزود:بخشداران و دهیاران ماموریت دارند تا با اطلاع رسانی بیشتر آمار جمعیت تحت پوشش بیمه روستایی را افزایش دهند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی، سید محمد احمدی در دیدار با مدیرکل بیمه روستایی و عشایری استان […]

    فرماندار لاهیجان:  بخشداران و دهیاران جمعیت تحت پوشش بیمه روستایی را افزایش دهند
  • فرماندار لاهیجان با بیان اینکه بیمه انگیزه روستاییان برای زندگی بهتر را بهینه می کند،افزود:بخشداران و دهیاران ماموریت دارند تا با اطلاع رسانی بیشتر آمار جمعیت تحت پوشش بیمه روستایی را افزایش دهند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی، سید محمد احمدی در دیدار با مدیرکل بیمه روستایی و عشایری استان گیلان،ضمن تشریح اهمیت و ویژگی های بیمه روستایی که نقش بسزایی در زندگی مردم زحمتکش روستاها دارد،اظهار کرد:بیمه موجب بالا رفتن امید به زندگی و رفع نگرانی ها از بابت هزینه های درمانی روستاییان و کشاورزان خواهد شد.

    فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه بیمه انگیزه روستاییان برای زندگی بهتر را بهینه می کند،افزود:بخشداران و دهیاران ماموریت دارند تا با اطلاع رسانی بیشتر آمار جمعیت تحت پوشش بیمه روستایی را افزایش دهند.

    وی از همه دستگاه های اجرایی که می توانند در اجرای سیاست دولت تدبیر و امید جهت تحت پوشش بردن روستاییان کمک کنند،خواست همکاری لازم را داشته باشند تا مشمولین شهرستان از این مزایا بهره مند گردند.

    قلی پور،مدیرکل بیمه روستایی و عشایری استان گیلان نیز در این دیدار، گزارشی از روند اجرایی بیمه روستایی ارائه کرد و گفت: روستاییان پر تلاش می توانند با پرداختن ۱۸۰ الی ۴۲ هزار تومان سالیانه ضمن استفاده از مزایای درمانی از حقوق بازنشستگی نیز از سن ۶۵ سالگی و با سابقه حداقل ۱۵ سال بهره مند شوند.

    وی در پایان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان لاهیجان جهت همکاری در اجرای بیمه روستاییان خواستار کمک و مساعدت سایر دستگاه های اجرایی خصوصا بخشداران و دهیاران در این راستا شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9406

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *