×

انبار لوازم آرایشی قاچاق ۱۰۰ میلیارد ریالی در رشت کشف شد

  • کد نوشته: 94061
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۴
  • 68 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰۵ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به اینکه گسترش قاچاق به ویژه محصولات آرایشی و بهداشتی […]

    انبار لوازم آرایشی قاچاق ۱۰۰ میلیارد ریالی در رشت کشف شد
  • فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰۵ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به اینکه گسترش قاچاق به ویژه محصولات آرایشی و بهداشتی باعث به خطر افتادن سلامتی مردم می‌شود، گفت: پلیس با افرادی که برای سودجویی باعث تهدید سلامتی مردم می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

    وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام تحقیقات و تحت نظر قراردادن سوژهای مورد نظر، یک انبار دپو اقلام بهداشتی قاچاق را در منطقه لاکان رشت شناسایی و با هماهنگی قضائی از محل بازرسی کرد.

    فرمانده انتظامی استان گیلان گفت : در بازرسی از این محل ۱۰۵ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی خارجی قاچاق شامل انواع رنگ مو، اکسیدان، اسپری، شامپو و ادکلن بدست آمد.

    به گفته وی، متهم ۴۵ ساله این پرونده که قصد توزیع این اقلام را در بازار داشت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و روانه زندان شد.

    دستگیری ۶۱ سارق در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ در گیلان

    همچنین گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان به نقل از رئیس پلیس آگاهی استان حاکی از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان است که در مدت زمان اجرای این طرح ۵۷ سارق و چهار مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

    سرهنگ علیرضا حدادی اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان خرد در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌ها قرار گرفت که در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و عملیاتی ۵۷ سارق و چهار مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

    این مقام انتظامی در پایان به معرفی سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94061

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *