×

هفت هزار و ۴۱ مورد شکایت مردم گیلان در حوزه بازار رسیدگی شد

  • کد نوشته: 94640
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۰
  • 62 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: در سال جاری هفت هزار و ۴۱ مورد شکایت مردمی استان در حوزه بازار از طریق سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا) رسیدگی شد. به گزارش گیل و دیلم ، صالح محمدی روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: از هفت هزار و ۳۹۸ مورد شکایت در سامانه یکپارچه […]

    هفت هزار و ۴۱ مورد شکایت مردم گیلان در حوزه بازار رسیدگی شد
  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: در سال جاری هفت هزار و ۴۱ مورد شکایت مردمی استان در حوزه بازار از طریق سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا) رسیدگی شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، صالح محمدی روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: از هفت هزار و ۳۹۸ مورد شکایت در سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی به هفت هزار و ۴۱ مورد شکایت رسیدگی شد و بقیه شکایت‌های مردمی نیز در دست بررسی است.

    وی افزود: قیمت‌های بالاتر از نرخ تعیین شده‌، گران‌فروشی، کم فروشی‌ نانوایی‌ها و نارضایتی‌های مردمی از کیفیت و سلامت محصولات عمده‌ترین موارد شکایت‌ها بوده‌ است.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و ۷۳۱ مورد بازرسی در سطح استان انجام شده که از این تعداد سه هزار و ۷۸۵ مورد عدم احراز تخلف گزارش شده‌ است.

    محمدی با بیان اینکه ۹۳۹ مورد پرونده تخلف صنفی- تعزیراتی و هفت مورد پرونده صورت‌ جلسه کشف کالا و ارز قاچاق تشکیل شده‌است، افزود: ارزش ریالی این میزان تخلفات کشف شده، ۲۱۹ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال است.

    سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا ) برای بالا بردن سرعت عمل رسیدگی به پرونده‌های تخلف صنفی فعال است؛ علاقمندان می توانند شکایات خود در حوزه گران فروشی، کم فروشی و سایر موارد را از طریق https://samt.۱۲۴.ir/ برای رسیدگی ارائه دهند.

    در این سامانه تمام دستگاه‌های عضو کمیته اقدام مشترک شامل اتاق اصناف، صمت، بهداشت، تعزیرات و جهاد کشاورزی گزارشات را به ثبت رسانده و در نهایت این گزارش برای اقدام قانونی به تعزیرات ارجاع داده شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94640

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *