×

عضو شورای شهر لاهیجان : پل میدان گیل ربطی به شهرداری ندارد

  • کد نوشته: 94777
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۴
  • 119 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای شهر لاهیجان گفت : زیبنده لاهیجان نیست کمربندی آستانه و لنگرود روشن باشد وکمربندی لاهیجان با این حجم از مسافر تاریک باشد به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ، ابراهیم خوشحال عضو شورای شهر لاهیجان در جلسه شورای شهر با فرخی نماینده مردم لاهیجان در مجلس […]

    عضو شورای شهر لاهیجان : پل میدان گیل ربطی به شهرداری ندارد
  • عضو شورای شهر لاهیجان گفت : زیبنده لاهیجان نیست کمربندی آستانه و لنگرود روشن باشد وکمربندی لاهیجان با این حجم از مسافر تاریک باشد

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ، ابراهیم خوشحال عضو شورای شهر لاهیجان در جلسه شورای شهر با فرخی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ، نیز طی سخنانی اظهار داشت : جایگاه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سطح ملی و بین المللی بوده و ما بعنوان نمایندگان مردم در شورای شهر در سطح شهر با مردم ارتباط داریم و روزانه مشکلات را لمس می کنیم و تا جایی که امکانات و قانون اجازه دهد مسایل شهری توسط شهرداری پیگیری می شود .

    وی گفت : روسای ادارات با توجه به شرایط اقتصادی ، محدودیت اعتباری دارند و نمی توانند انتظار بیشتری ازمسئولین بالادستی خود داشته باشند . اما نماینده مجلس می تواند از طریق وزرا اعتبارات مورد نیاز را جذب کند .

    وی افزود : در حوزه اجرایی، مردم مشکلات را تفکیک نمی کنند و همه مسایل آب ، راه ، روشنایی را از کم کاری شهرداری می دانند در حالیکه اینطور نیست . پل میدان گیل پروژه ملی بوده و مربوط به راهداری می باشد و در دست شهرداری نیست و مردم انتظار دارند توسط شهرداری تکمیل شود .

    شکستگی لوله آب در خیابان حزین ، روشنایی کمربندی و معابر و برخی از این مسایل، اداره متولی خود را دارد و با توجه به کمبود اعتبارات ادارات لاهیجان می طلبد از ظرفیت نماینده بیشتر استفاده شود .

    وی افزود : زیبنده لاهیجان نیست کمربندی آستانه و لنگرود روشن باشد وکمربندی لاهیجان با این حجم از مسافر تاریک باشد و هرچند وقت شاهد تصادفات و آسیب دیدگی شهروندان باشیم.

    وی خطاب به نماینده مجلس گفت : نردبان آتش نشانی نیاز شرق گیلان بوده و با توجه به وجود ساختمانهای بلند مرتبه در لاهیجان ، در حوادث آتش سوزی نیاز مبرم داریم و برای جمع آوری آبهای سطحی انتظار داریم از منابع ملی برای شهرداری بودجه گرفته شود .

    وی گفت : جلوی ایستگاه آتش نشانی در کمربندی بریدگی وجود دارد که مدتهاست بسته شده و چنانچه راهداری نسبت به بازگشایی آن از طریق شورای ترافیک استان پیگیری نمایند در کاهش زمان عملیات امداد رسانی خودروهای آتش نشانی خیلی موثر است .

    وی ابراز امیدواری نمود ماحصل این جلسه طی ماههای آینده مشخص باشد و این جلسه به نتایج مطلوب برسد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94777

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *