×

یادداشت گیل و دیلم | لاهیجان ، قطب درمانی شرق گیلان و وعده های پوچ آقای نماینده⁉️

  • کد نوشته: 95548
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۳
  • 272 بازدید
  • ۰
  • گیل و دیلم | چندی قبل خبری مبنی بر اینکه به زودی ، شهرستان لنگرود دارای اولین مرکز دولتی MRI خواهد شد توسط ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد که وی از مراحل پایانی نصب آن خبر داد. اگرچه این خبر مسرت بخشی برای مردم لنگرود محسوب میشود اما در حالیکه بیمارستان پیروز لاهیجان […]

    یادداشت گیل و دیلم | لاهیجان ، قطب درمانی شرق گیلان و وعده های پوچ آقای نماینده⁉️
  • گیل و دیلم | چندی قبل خبری مبنی بر اینکه به زودی ، شهرستان لنگرود دارای اولین مرکز دولتی MRI خواهد شد توسط ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد که وی از مراحل پایانی نصب آن خبر داد. اگرچه این خبر مسرت بخشی برای مردم لنگرود محسوب میشود

    اما در حالیکه بیمارستان پیروز لاهیجان را به عنوان قطب درمانی شرق گیلان معرفی کرده اند ، علت چرایی عدم تجهیز این بیمارستان به دستگاه های جدید را باید از چه کسی پرسید؟

    لاهیجان سالهاست که به عنوان قطب درمانی شرق گیلان یاد می شود اما در عمل جز نام چیزی در چنته ندارد .

    در حالیکه به گفته مسئولین شهرستان و استان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی گیلان که بار درمانی شرق گیلان و حتی به نوعی غرب مازندران بر دوش لاهیجان است اما عملا سالهاست که شاهد پسرفت شهر لاهیجان در حوزه درمان هستیم .

    پس از آنکه دو بیمارستان ۲۲ آبان و سیدالشهدا حذف وتعطیل شدند تنها مرکز درمانی بیمارستانی ، بیمارستان دکتر پیروز است که آن مجموعه نیز اوضاع مناسبی ندارد .

    در حالیکه نماینده محترم شهرستان لاهیجان یعنی آقای رسول فرخی میکال بارها و بارها بر این موضوع که لاهیجان قطب درمانی شرق گیلان است اذعان داشت و از رفع مشکلات این بیمارستان خبر می‌داد و حتی نوید بازگشایی دو بیمارستان تعطیل شده را میداد اما عملا با راه اندازی MRIدولتی در بیمارستان حسین پور لنگرود خط بطلانی بر گفته های فرخی میکال زده شد .

    در مدت زمان نمایندگی او به جای استمداد از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ، نیروی زمینی ارتش پای کار آمد و اعلام همکاری نمود و فرخی نیز با تبلیغات فراوان ، مدعی حل مشکلات درمانی این شهرستان توسط ارتش و حتی دانشکده هوانیروز ارتش شده که همگی تا به امروز بی ثمر مانده است .

    در حالیکه فرخی میکال از ابتدای کسوت نمایندگی همیشه مدعی حل مشکلات درمانی دو شهرستان بوده اما خبر تلخ تر آن است که تعداد تخت های بیمارستانی دکتر پیروز نیز کم شده است .

    مشکلات عدیده حوزه درمانی شهرستان لاهیجان بویژه بیمارستان دکتر پیروز نگرانی های بسیار زیادی را برای مردم شرق گیلان بهمراه داشته است .
    در طی این سالها کمبودهای فراوان درمانی و انباشت مشکلات جدید همگی موج نارضایتی شهروندان لاهیجی و مردمان شرق گیلان را بهمراه داشته است اما متأسفانه هیچ عزم جدی برای پیگیری و حل مشکلات این حوزه از سوی مسئولین بویژه شخص آقای نماینده را در پی نداشته است.

    عدم بازگشایی دو بیمارستان تعطیل شده بر خلاف وعده های قبلی و کمبود امکانات فراوان در بیمارستان دکتر پیروز ، نداشتن مرکز تصویربرداری MRI ، عدم وجود سونوگرافی ۲۴ ساعته و بسیاری دیگر از مشکلات که پرداختن به آن همگی در این مجال نمی گنجد ما را برای داشته که در این مدت باقی مانده بیشتر به آنها بپردازیم.

    حال سوال اصلی از آقای نماینده این است که در این سه سال و اندی چه گام موثری در حل مشکلات قطب درمانی شرق گیلان ، لاهیجان برداشته اید و از همه مهمتر چه دست آوردی جدیدی طی این مدت برای شهر لاهیجان به ارمغان آورده آید!؟

    به زودی در باب مشکلات درمان شهرستان لاهیجان با مردم بیشتر سخن خواهیم گفت/ شرق گیلان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=95548

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *