×

نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان شد

  • کد نوشته: 95689
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۶
  • 150 بازدید
  • ۰
  • هیأت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به دنبال استعفای محمدرضا ساکت تشکیل جلسه داد و منوچهر نیکفر را به سمت سرپرستی این باشگاه منصوب کرد. به گزارش گیل و دیلم ، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز پنجشنبه اعلام کرد: هیأت مدیره باشگاه صبح امروز تشکیل جلسه داد و ضمن بررسی دلایل استعفا و […]

    نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان شد
  • هیأت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به دنبال استعفای محمدرضا ساکت تشکیل جلسه داد و منوچهر نیکفر را به سمت سرپرستی این باشگاه منصوب کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز پنجشنبه اعلام کرد: هیأت مدیره باشگاه صبح امروز تشکیل جلسه داد و ضمن بررسی دلایل استعفا و در نظر گرفتن جمیع جوانب و با توجه به منع قانونی به‌کارگماری بازنشستگان، با استعفای محمدرضا ساکت موافقت و منوچهرنیکفر را به سمت سرپرستی این باشگاه سپاهان منصوب کرد.

    نیکفر دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع بوده و از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه و در سال های ۹۸ و ۹۹ به عنوان سرپرست باشگاه سپاهان در این باشگاه حضور داشته است.

    در دوره قبلی حضور وی در باشگاه، دستاوردهایی نظیر قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در فصل ۹۴-۹۳ ، دو نایب قهرمانی تیم فوتبال در فصل های ۹۸-۹۷ و ۱۴۰۰-۹۹ و نیز تکمیل و افتتاح فاز دوم ورزشگاه نقش جهان به دست آمده است.

    طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، محمدرضا ساکت به سمت مشاور مدیرعامل در حوزه توسعه زیر ساختها و اماکن ورزشی منصوب شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=95689

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *