×

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛
ورود سامانه بارشی و کاهش دما از عصر فردا در گیلان

  • کد نوشته: 96848
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۴
  • 99 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: بعد از چند روز هوای آفتابی و پایدار شرایط جوی گیلان از عصر روز جمعه ۱۵ دی ماه شمالی شده و دمای هوا تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد....
    ورود سامانه بارشی و کاهش دما از عصر فردا در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان گیلان قسمتی ابری و مه آلود است گفت: وزش باد گرم امروز و فردا در گیلان ادامه دارد و در برخی ساعات نیزشدت می‌گیرد.

    مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار زرد برای وزش باد شدید در گیلان افزود: با ورود سامانه سرد و بارشی از فردا شب در گیلان جریانات شمالی می‌شود و دمای هوا تا ۱۰ درجه در گیلان کاهش می‌یابد.

    به گفته محمد دادرس، بارش باران رگباری در جلگه، بارش برف در مناطق کوهستانی و رعد و برق مهمترین پدیده جوی است که برای روز شنبه پیش بینی کرد.

    وی افزود: دمای هوای شهر رشت در حال حاضر ۱۲ درجه سلسیوس است و امروز در گرم‌ترین ساعت تا ۱۸ درجه نیز خواهد رسید، رطوبت هوای این شهر ۱۰۰ درصد است.

    مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به شرایط دریای خزراضافه کرد: دریای خزر امروز و فردا با ارتفاع موج حداکثر ۷۰ سانتی متر برای فعالیت‌های دریانوردی با احتیاط مناسب است.

    محمد دادرس تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دیلمان با صفر درجه سلسیوس سردترین و ازبرم سیاهکل با ۲۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین مناطق گیلان بوده است

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=96848

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *