رضا حیدری نژاد نویسنده این کتاب ، در اثر خود مباحث مدیریت بحران و اقدامات قبل، حین و پس از بحران برای مدیران و سازمان ها را به نگارش درآورده است.
به گزارش گیل و دیلم ، این کتاب در ۵ فصل «تاریخچه مدیریت بحران»، «تاریخچه ارتباطات سازمانی»، «روابط مدیریت بحران»، «نظریات کاربردی» و «ارتباطات سازمانی و مدیریت بحران» مورد بررسی قرار گرفته است.
در بخشی از کتاب میخوانیم؛ در هنگام بحران شاهد بیشترین فشار بر مدیران سازمان هستیم، در کنار فرهنگ سازمانی، ساختار، آموزش، تکنولوژی و … مؤلفه های ارتباطات سازمانی از جمله اطلاعات بهنگام، اطلاعات صحیح، اطلاعات مناسب، اطلاعات کامل، اطلاعات سریع، بازخور اطلاعات و همچنین کانال های ارتباطی دارای اهمیت ویژه ای در هنگام مدیریت بحران می باشند.
این کتاب به همت «انتشارات آریا پیام» با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در قطع وزیری و به قیمت ۱۲۰ هزار تومان به چاپ رسید و در دسترس علاقمندان قرار دارد.
دیدگاهتان را بنویسید