×

سه خودرو با کالای قاچاق در گیلان توقیف شدند

  • کد نوشته: 98118
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۴
  • 132 بازدید
  • ۰
  • سه خودرو سواری با حدود ۶ میلیارد ریال کالا و لباس قاچاق در شهرستان‌های رودبار و سیاهکل در استان گیلان توقیف شدند.....
    سه خودرو با کالای قاچاق در گیلان توقیف شدند
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان روز شنبه از توقیف ۲ دستگاه خودرو سمند شوتی و کشف بیش از سه میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان رودبار خبر داد.

    سرهنگ محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا استان با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته از تردد ۲ دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی حامل کالای قاچاق در محور شمال به جنوب مطلع شده و خودروهای موردنظر را در شهرستان رودبار متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها، ۶۰۵ عدد مواد شوینده خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک و قاچاق کشف شد.

    رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان به معرفی متهمان ۴۵ و ۴۷ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی اشاره و بیان‌ کرد: بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات سه میلیارد و ۲۵ میلیون ریال است.

    همچنین بر اساس این گزارش از پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل گفت: بیش از ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال انواع پوشاک خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو پارس کشف شد.

    سرهنگ حسین امیدخواه گفت: ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو، ۶۱۲ ثوب شلوار، پیراهن و کت خارجی قاچاق کشف شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از معرفی متهم ۵۶ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان‌ کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برآورد کردند.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=98118

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *