×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان عنوان کرد ؛
افزایش ۷۲ درصدی ورود به گیلان طی پنج روز گذشته

  • کد نوشته: 98429
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۳
  • 51 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طی پنج روز گذشته ۳۳۵ هزار و ۹۴۴ خودرو وارد گیلان شده اند، افزود: گیلان از نظر تعداد خودروهای ورودی استان نهم بود....
    افزایش ۷۲ درصدی ورود به گیلان طی پنج روز گذشته
  • به گزارش گیل و دیلم ،غلامعلی نیک فهم در گفت وگویی، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان در تعطیلات گذشته، اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۸ لغایت ۲۲ بهمن شاهد تردد ۶۵۷ هزار و ۷۲۹ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان بودیم.

    وی با بیان اینکه در مدت زمان مذکور ۳۳۵ هزار و ۹۴۴ خودرو وارد گیلان شده اند، افزود: شاهد رشد ۷۲ درصدی ورود به استان نسبت به مدت مشابه هفته گذشته هستیم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین از خروج ۳۲۱ هزار و ۷۸۵ خودرو از استان خبر داد و خاطرنشان کرد: نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۶۵ درصد افزایش در خروج از استان داریم.

    نیک فهم تردد ورودی از محور آزادراه قزوین – رشت را ۱۵۷ هزار و ۸۹۶ خودرو دانست که رشد ۱۴۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه هفته گذشته نشان می دهد و بیان کرد: تردد خروجی از محور رشت – قزوین نیز ۱۴۳ هزار و ۹۴۸ خودرو بوده است.

    وی همچنین به ورود ۱۱۰ هزار و ۸۸۱ خودرو از محور رامسر – چابکسر اشاره و خاطرنشان کرد: تردد خروجی از محور چابکسر – رامسر نیز ۱۱۱ هزار و ۴۹۶ خودرو بوده است که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۴۱ درصد رشد در ورود و ۴۲ درصد رشد در خروج را نشان می دهد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=98429

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *