×

معاون مدیرکل راه و شهرسازی گیلان عنوان کرد جاده کمربندی نیاز تمام شهرهای گیلان

  • کد نوشته: 9843
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۴
  • 61 بازدید
  • ۰
  • محمدرضا نازک‌کار امروز با اشاره به اینکه حضور مدیران در بروز حوادث غیر مترقبه مایه دلگرمی تمام گروه‌ها است اظهار کرد: راه و شهرسازی با ترکیب جدید فعالیت خود را آغاز کرده است. وی به تهیه لیست کامل شرکت‌های پیمانکاری به منظور استفاده از امکانات آنها هنگام بروز حوادث غیر مترقبه اشاره کرد و افزود: […]

    معاون مدیرکل راه و شهرسازی گیلان عنوان کرد جاده کمربندی نیاز تمام شهرهای گیلان
  • محمدرضا نازک‌کار امروز با اشاره به اینکه حضور مدیران در بروز حوادث غیر مترقبه مایه دلگرمی تمام گروه‌ها است اظهار کرد: راه و شهرسازی با ترکیب جدید فعالیت خود را آغاز کرده است.

    وی به تهیه لیست کامل شرکت‌های پیمانکاری به منظور استفاده از امکانات آنها هنگام بروز حوادث غیر مترقبه اشاره کرد و افزود: لیست مذکور در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل گیلان گذاشته شده تا هنگام نیاز بتوانند از امکانات بخش خصوصی در بازگشایی راه‌ها استفاده کنند.

    معاون ساخت و توسعه راه‌های مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با تأکید براینکه عملکرد دستگاه‌ها نباید به صورت جزیره‌ای باشد، بیان کرد: وصل کردن راه‌ها و معابر شهری به‌همدیگر هنگام بروز حوادث غیر مترقبه مهم است.

    نازک‌کار به رفت و آمدهای برون‌شهری از درون شهرهای گیلان اشاره کرد و گفت: بیشتر شهرهای استان دارای جاده کمربندی نیستند.

    وی با اشاره به بحران برف در سال ۸۳ در گیلان، خاطرنشان کرد: تردد درون شهرها و خارج از آن بزرگ‌ترین موضوع هنگام برف بود.

    معاون ساخت و توسعه راه‌های مدیرکل راه و شهرسازی گیلان بر همکاری راهداری و شهرداری‌ها به منظور جلوگیری از انسداد جاده‌ها هنگام بروز حوادث غیر مترقبه تأکید کرد و یادآور شد: شهر رشت نیازمند احداث جاده کمربندی است.

    منبع: خبرگزاری فارس

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9843

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *