×

رئیس انجمن فیزیوتراپی استان گیلان: ۱۴ نفر روزانه در استان گیلان دچار سکته مغزی می‌شوند

  • کد نوشته: 9880
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۶
  • 69 بازدید
  • ۰
  • رئیس انجمن فیزیوتراپی استان گیلان با اشاره به اینکه روزانه بالغ بر ۳۰۰ نفر در کشور دچار سکته مغزی می‌شوند گفت: در استان گیلان روزانه ۱۴ نفر سکته مغزی می‌کنند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم کامران عزتی ظهر امروز در نخستین کنفرانس علمی سکته مغزی، ارزیابی و درمان چند تخصصی در سالن اجتماعات […]

    رئیس انجمن فیزیوتراپی استان گیلان: ۱۴ نفر روزانه در استان گیلان دچار سکته مغزی می‌شوند
  • رئیس انجمن فیزیوتراپی استان گیلان با اشاره به اینکه روزانه بالغ بر ۳۰۰ نفر در کشور دچار سکته مغزی می‌شوند گفت: در استان گیلان روزانه ۱۴ نفر سکته مغزی می‌کنند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم کامران عزتی ظهر امروز در نخستین کنفرانس علمی سکته مغزی، ارزیابی و درمان چند تخصصی در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی پورسینا اظهار داشت: برگزاری کنفرانس‌های چند تخصصی در خصوص بیماری‌ها یک گام مهم در راستای درمان است.

    دبیر علمی نخستین کنفرانس سکته مغزی با اشاره به گستردگی علم پزشکی و با بیان اینکه در اقدامات و کارهای‌ تیمی و گروهی تاثیرات و نتایج به شیوه مطلوب‌تری حاصل می‌شود اظهار داشت: باید شاهد برگزاری هر چه بیشتر این گونه سمینارها در مورد بیماری‌های مختلف در استان گیلان باشیم.

    رئیس انجمن فیزیوتراپی استان گیلان با تاکید بر اینکه بسیاری از بیماری‌ها در جامعه نیازمند آموزش و پیشگیری است خاطرنشان کرد: سالانه بالغ بر ۶ میلیون نفر در دنیا دچار مرگ ناشی از سکته مغزی و ۵ میلیون نفر ناتوان از این بیماری می‌شوند.

    عزتی با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۳۰۰ نفر در ایران دچار بیماری سکته مغزی می‌شوند اعلام کرد: در استان گیلان روزانه ۱۴ نفر سکته مغزی می کنند.

    وی سکته مغزی را دومین عامل مرگ و میر و ناتوانی در کشور عنوان کرد و گفت: در بروز این بیماری تشخیص‌های تخصصی صحیح اولیه بسیار حائز اهمیت است و تشخیص درست مرحله اولیه سیر بهبود بیمار را به مسیر درست هدایت می کند.

    دبیر علمی نخستین کنفرانس سکته مغزی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی بیشتر متخصصان، جراحان و فیزیوتراپان با روش های درمانی نوین پزشکی در سکته مغزی است خاطرنشان کرد: برگزاری کنفرانس‌های علمی و چند تخصصی گام موثری در درمان و ارتقا سطح علمی متخصصان است./تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9880

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *