×

استاندار گیلان: عذر مدیر راهداری را خواستم

  • کد نوشته: 10975
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۰
  • 104 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت: برخی دستگاه‌ها مانند راهداری در برف اخیر دیر و کند عمل کردند که به عنوان نخستین دستگاه عذر مدیر راهداری را خواستم و درباره بقیه دستگاه‌ها نیز پس از بررسی بیشتر در صورت نیاز اقدام می‌کنم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در نشست با […]

    استاندار گیلان: عذر مدیر راهداری را خواستم
  • استاندار گیلان گفت: برخی دستگاه‌ها مانند راهداری در برف اخیر دیر و کند عمل کردند که به عنوان نخستین دستگاه عذر مدیر راهداری را خواستم و درباره بقیه دستگاه‌ها نیز پس از بررسی بیشتر در صورت نیاز اقدام می‌کنم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در نشست با فرمانداران استان تحقق برجام، کاهش نرخ تورم و بیکاری و رشد تمام شاخص‌های خدمات رسانی به مردم از جمله گازرسانی، آبرسانی، برق‌رسانی و راه روستایی را تنها برخی از توفیقات دولت یازدهم دانست.

    وی تلاش، خلوص، امانت‌داری و یک‌رنگی را سرلوحه خدمتی این دولت عنوان کرد و گفت: هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم بی‌معرفتی‌ها و نادیده گرفتن خدمات صورت گرفته دولت از سوی برخی به اوج می‌رسد.

    استاندار گیلان درباره بحران برف اخیر گیلان بیان کرد: ستاد مدیریت بحران ۴۸ ساعت قبل از آغاز بارش برف تشکیل شد و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرمانداران با حضور به‌موقع به صورت میدانی وارد عمل شدند و انصافاً خوب درخشیدند.

    وی با تصریح بر اینکه برخی دستگاه‌ها مانند راهداری در برف اخیر دیر و کند عمل کردند، یادآور شد: به عنوان نخستین دستگاه عذر مدیر راهداری را خواستم و در زمینه برخی دستگاه‌های دیگر نیز پس از بررسی بیشتر و در صورت نیاز اقدام می‌کنم.

    نجفی رطوبت، سنگینی بارش، باد شدید همراه با سرعت بالا را موجب وارد آمدن بیشترین خسارت به تأسیسات برق ذکر کرد و گفت: جلوگیری از برخی حوادث اجتناب‌ناپذیر بود ضمن اینکه شرایط زندگی کنونی مردم به نحوی است که نبود برق شرایط سختی را برای مردم فراهم می‌کند.

    وی با بیان اینکه فرمانداران نباید تحت تأثیر فشارها و مطالب برخی افراد قرار بگیرند، گفت: با رعایت اخلاق و تدبیر مسائل را پیگیری و اقدام کنید زیرا دولت نشان داده که نه با شعار، بلکه با عمل در خدمت مردم است و در مسیر خدمت به مردم دهیاران یک فرصت قوی برای نظام و کشور محسوب می‌شوند که باید از ظرفیت آنان بهره لازم را ببریم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، روز گذشته اعلام شده بود که ناصر آل‌محمدی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان استعفا کرده است.
    منبع: فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10975

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *