×

انتشار کتاب توسط شهرداری لاهیجان

  • کد نوشته: 2922
  • ۱۳۹۵-۰۳-۲۸
  • 104 بازدید
  • ۰
  • در عملی پسندیده  شهرداری لاهیجان اقدام به نشر کتاب آشنایی با فرهنگ شهروندی، کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان، مدیر آموزش شهرداری لاهیجان مهدیه رجب پور نیکو در گفت و گویی افزود : با توجه به برنامه ریزی و تاکید شهردار لاهیجان در مورد فرهنگ سازی و آموزش شهروندان در مورد مباحث شهری اقدامات خوبی در مورد […]

    انتشار کتاب توسط شهرداری لاهیجان
  • در عملی پسندیده  شهرداری لاهیجان اقدام به نشر کتاب آشنایی با فرهنگ شهروندی، کرد.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان، مدیر آموزش شهرداری لاهیجان مهدیه رجب پور نیکو در گفت و گویی افزود : با توجه به برنامه ریزی و تاکید شهردار لاهیجان در مورد فرهنگ سازی و آموزش شهروندان در مورد مباحث شهری اقدامات خوبی در مورد آموزش از سنین پایه از سال گذشته شروع شده است.

    وی افزود : آموزش کودکان در مهدهای کودک   و پیش دبستانی سال گذشته آغاز شد. امسال نیز در نظر است در مورد مسائل فرهنگ شهروندی، تفکیک زباله ،حفظ اموال شهری، رعایت قوانین رانندگی و … دوره های آموزشی در سطح مدارس برگزار شود.

    وی گفت : به همین منظور شهرداری اقدام به چاپ و انتشار کتاب آشنایی با فرهنگ شهروندی ویژه شهر لاهیجان به سفارش واحد آموزش و معاونت فرهنگی و اجتماعی نموده تا در کلاس های آموزشی به شرکت کنندگان اهدا شود.

     رجب پور نیکو افزود: آموزش یکی از راههای ارتقای فرهنگ شهروندی است و امیدواریم که بتوانیم برای توسعه شهرمان گام های خوبی برداریم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=2922

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *