×

باخت استقلال تهران در دقایق پایانی در مصاف با الاهلی امارت

  • کد نوشته: 11889
  • ۱۳۹۵-۱۲-۰۲
  • 110 بازدید
  • ۰
  • استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، رابسون جانواریو، پادوانی، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، علی قربانی و کاوه رضایی به میدان آمده است. الاهلی با ترکیب ماجد ناصر، سالمین، عبدالعزیز هیکل، عبدالعزیز صنقور، ولید عباس، ماجد حسن،حبیب الفردان، خمیس اسماعیل، افرتون ریببرو،احمد خلیل و ماختی دیوب به میدان […]

    باخت استقلال تهران در دقایق پایانی در مصاف با الاهلی امارت
  • استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، رابسون جانواریو، پادوانی، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، علی قربانی و کاوه رضایی به میدان آمده است.

    الاهلی با ترکیب ماجد ناصر، سالمین، عبدالعزیز هیکل، عبدالعزیز صنقور، ولید عباس، ماجد حسن،حبیب الفردان، خمیس اسماعیل، افرتون ریببرو،احمد خلیل و ماختی دیوب به میدان امده است.

    استقلالی ها با عبور از سد السد قطر خود را به این مرحله رساندند و امروز میهمان سرگروه گروه A خواهند بود. التعاون عربستان و لوکوموتیو تاشکند دیگر تیم های ایران گروه‌اند و در مجموع استقلال در گروه مطلوبی قرار دارد.

     



    دقایق حساس

    دقیقه ۹ : کرنر برای استقلال ، سانتر نورافکن و در برگشت امید ابراهیمی توپ را از دست داد و بازیکنان الاهلی ضدحمله ای خطرناک شکل دادند و اسماعیلی با یک خطای هوشمندانه فرصت را از حریف گرفت و یک کارت زرد دریافت کرد.

    دقیقه ۱۰: ضربه آزاد زیبای احمد خلیل را مهدی رحمتی با یک سوپر واکنش برگشت داد تا ضربه استثنایی خلیل به گل تبدیل نشود.

    دقیقه ۲۰: اشتباه مدافعان الاهلی در آفساید گیری برزای را در موقعیت گل قرار داد اما فیصل هیکل توپ را به بیرون فرستاد.

    دقیقه ۳۰: سانتر حیدری با ضربه سر کاوه رضایی با فاصله زیاد به بیرون رفت.

    دقیقه ۴۰: اشتباه مدافعان استقلال الاهلی را در فرصت گلزنی عالی قرار داد ، دیوپ ابتدا با یک ضربه سر ناقص توپ را مقابل خود قرار داد و ضربه بعدی او به تیرک برخورد کرد .

    دقیقه ۴۵: ( گل اول الاهلی ) بازیکنان الاهلی روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند ! سانتر ریبرو روی دروازه با ضربه اشتباه زکی پور میرفت که یک گل به خودی را به نام زکی پور ثبت کند که در آستانه ورود به دروازه دیوپ توپ را به گل تبدیل کرد.

    دقیقه ۴۶: سانتر خسرو حیدری داخل محوطه جریمه به اسماعیلی رسید و این بازیکن با مکث زیاد با یک ضربه بغل پا توپ را با فاصله به بیرون زد.

    دقیقه ۶۱: فرار عالی احمد خلیل با استپ زیبای او همراه شد و ضربه او را مهدی رحمتی با عکس العمل زیبا به کرنر فرستاد.

    دقیقه ۶۲: دیوپ با استفاده از قدرت بدنی بالای خود توپ ارسالی روی دروازه را استپ کرد و با یک چرخش مناسب و ضربه به سمت استقلال میرفت که گل دوم خود را به ثمر برساند که مهدی رحمتی این توپ را به کرنر فرستاد.

    دقیقه ۶۵:بهنام برزای جای خود را به وریا غفوری داد.

    دقیقه ۷۲:حبیب فردان جای خود را اسماعیل الحمدی داد.

    دقیقه ۷۳:(گل اول استقلال ) ارسال زیبای خسرو حیدری روی دروازه الاهلی از روی سر تمام بازیکنان گذشت و امید ابراهیمی با یک ضربه روی پا و دیدنی گلی زیبا را به ثمر رساند.

    دقیقه ۸۰: سانتر زمینی زکی پور به فرشید اسماعیلی رسید ، چرخش این بازیکن اما ضربه آروم او به راحتی به گلر تیم الاهلی رسید و این فرصت خوب از دست رفت.

    دقیقه ۸۰ : اسماعیلی جای خود را به فرشید باقری داد.

    دقیقه ۸۹ 🙁 گل دوم الاهلی )  سانتر روی دروازه استقلال ، غفلت مدافعان استقلال و پرواز بلند دیوپ با ضربه سر این بازیکن همراه شد و دروازه استقلال باز شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11889

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *