×

بازدید تیم مدیریت شهری و پیشکسوتان کشتی از پروژه های ورزشی شهرداری لاهیجان

  • کد نوشته: 8707
  • ۱۳۹۵-۱۰-۱۳
  • 174 بازدید
  • ۰
  • پیشکسوتان کشتی و تیم مدیریت شهری از پروژه های ورزشی شهرداری لاهیجان بازدید نمودند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی در بازدیدی که با حضور پیشکسوتان ورزش کشتی شهرستان، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری لاهیجان، از پروژه خانه کشتی شهرداری و پروژه های ورزشی […]

    بازدید تیم مدیریت شهری و پیشکسوتان کشتی از پروژه های ورزشی شهرداری لاهیجان
  • پیشکسوتان کشتی و تیم مدیریت شهری از پروژه های ورزشی شهرداری لاهیجان بازدید نمودند.
    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی در بازدیدی که با حضور پیشکسوتان ورزش کشتی شهرستان، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری لاهیجان، از پروژه خانه کشتی شهرداری و پروژه های ورزشی در دست اجرای شهرداری لاهیجان بعمل آمد، حاضرین از روند پیشرفت پروژه ها مطلع شده، نحوه اجرا و موانع و مشکلات احتمالی اجرای پروژه ها بررسی گردید.
    همچنین از پروژه های خانه پینگ پونگ (تنیس روی میز) شهرداری، چمن مصنوعی زمین ورزشی عاقلیه، پیست دوچرخه سواری و لاین پیاده روی مجموعه تفریحی حاجی آباد بازدید بعمل آمد.
    در این بازدید اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی پروژه ، خواستار اجرای پروژه ها طی یک برنامه زمان بندی مدون و مطلوب شده و ضمن تاکید بر رعایت این برنامه زمانبندی و رفع موانع اجرایی، خواستار افزایش سرعت اجرایی، ضمن رعایت کیفیت پروژه ها گردیدند تا با افتتاح هرچه سریعتر آنها امکان استفاده شهروندان محترم از خدمات انجام گرفته فراهم گردد.










    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8707

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *