×

تلاش غواصان آتش‌نشانی رشت برای یافتن جوان غرق‌شده در رودخانه فومن +تصاویر

  • کد نوشته: 7548
  • ۱۳۹۵-۰۹-۰۵
  • 154 بازدید
  • ۰
  • شب گذشته تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی رشت، جهت یافتن جسد جوان فومنی که در آب‌های خروشان رودخانه فومن غرق شده بود به جستجو پرداختند. این حادثه حوالی ۲۲:۴۲ دقیقه شب گذشته، ۲ آذر ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت اعلام شد که سریعاً تیمی متشکل از ۴ غواص به محل حادثه واقع در […]

    تلاش غواصان آتش‌نشانی رشت برای یافتن جوان غرق‌شده در رودخانه فومن +تصاویر
  • شب گذشته تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی رشت، جهت یافتن جسد جوان فومنی که در آب‌های خروشان رودخانه فومن غرق شده بود به جستجو پرداختند.

    این حادثه حوالی ۲۲:۴۲ دقیقه شب گذشته، ۲ آذر ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت اعلام شد که سریعاً تیمی متشکل از ۴ غواص به محل حادثه واقع در شهر فومن اعزام کرد.

    محمدرضا پورمحمد مسوول تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه و طبق اطلاعات به‌دست آمده، جوانی حدوداً ۲۳ ساله؛ به علت بیماری و عدم تعادل ناگهانی به داخل رودخانه سقوط و غرق شده بود.

    او در ادامه با بیان اینکه پس از چندین ساعت عملیات غواصی، به‌واسطه وسعت، سردی و جریان شدید آب و با توجه به غوص زنی غواصان و جستجوی حواشی غیرقابل‌دسترس، متاسفانه موفق به کشف جسد نشدیم، افزود: جستجوی آتش‌نشانان غواص در روزهای آتی جهت یافتن جسد جوان غرق شده در رودخانه فومن ادامه خواهد داشت.

    تلاش غواصان آتش‌نشانی رشت برای یافتن جوان غرق‌شده در رودخانه فومنتلاش غواصان آتش‌نشانی رشت برای یافتن جوان غرق‌شده در رودخانه فومنتلاش غواصان آتش‌نشانی رشت برای یافتن جوان غرق‌شده در رودخانه فومن

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=7548

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *