×

دکتر نیکفر: لزوم دریافت ضمانت‌های لازم برای تورهای گردشگری ایرانی/ آژانس‌های ترکیه‌ خسارت تورگردانان‌ ایرانی را پرداخت کنند

  • کد نوشته: 5032
  • ۱۳۹۵-۰۵-۲۶
  • 97 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی فراکسیون گردشگری و صنایع دستی مجلس معتقد است با لغو ممنوعیت سفر گردشگران ایرانی به ترکیه، مسئولان حوزه گردشگری کشورمان باید نسبت به اخذ تضمین‌های لازم و احقاق خسارت‌ آژانس‌های ایرانی اقدام کنند. لزوم دریافت ضمانت‌های لازم برای تورهای گردشگری ایرانی/ آژانس‌های ترکیه‌ خسارت تورگردانان‌ ایرانی را پرداخت کنند به گزارش پایگاه خبری گیل […]

    دکتر نیکفر: لزوم دریافت ضمانت‌های لازم برای تورهای گردشگری ایرانی/ آژانس‌های ترکیه‌ خسارت تورگردانان‌ ایرانی را پرداخت کنند
  • سخنگوی فراکسیون گردشگری و صنایع دستی مجلس معتقد است با لغو ممنوعیت سفر گردشگران ایرانی به ترکیه، مسئولان حوزه گردشگری کشورمان باید نسبت به اخذ تضمین‌های لازم و احقاق خسارت‌ آژانس‌های ایرانی اقدام کنند.

    لزوم دریافت ضمانت‌های لازم برای تورهای گردشگری ایرانی/ آژانس‌های ترکیه‌ خسارت تورگردانان‌ ایرانی را پرداخت کنند
    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ذبیح الله نیکفر ضمن اشاره به لغو ممنوعیت سفر گردشگران ایرانی به ترکیه، گفت: وزارت خارجه کشورمان با توجه به رایزنی‌های طرف ترکیه‌ای و پذیرش یکسری تعهدات، اقدام به لغو ممنوعیت سفر گردشگران ایرانی به ترکیه کرد؛ از این رو مسئولان کشور همسایه باید نسبت به تأمین امنیت جان هموطنان‌مان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دریافت ضمانت از مسئولان ترکیه‌ای برای حفظ کرامت انسانی، جان و اموال ایرانیان ضرورت دارد، اظهار کرد: بر همگان مشهود است که گردشگران ایرانی سهم بسزایی در ایجاد رونق گردشگری کشور ترکیه دارند از این رو برای ادامه تعامل بهتر در این زمینه باید نسبت به رفع دغدغه‌های کنونی اقدام مؤثری از سوی طرف مقابل انجام شود.

    وی تصریح کرد: وزارت امور خارجه و سازمان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید نسبت به رعایت تعهدات طرف مقابل نظارت کامل و جدی داشته باشند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن تأکید بر اینکه در جریان کودتای بوجود آمده در کشور ترکیه، آژانس‌های ایرانی متحمل خسارت‌های مالی شدند، ادامه داد: بر اساس قوانین هواپیمایی در شرایط “فورس‌ماژور”، ایرلاین‌ها نه تنها نباید غرامتی دریافت کنند، بلکه خسارت‌های تحمیلی را هم باید بازگردانند.

    سخنگوی فراکسیون «میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و مناطق آزاد» مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید زمان تسویه حساب کامل خسارت تورگردانان ایرانی مشخص شود، خاطرنشان کرد: مسئولان گردشگری کشورمان در این خصوص باید موضوع را تا کسب نتیجه مطلوب پیگیری کنند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم با توجه به وقوع حوادث مختلف در کشور ترکیه، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تاریخ ۲۶ تیرماه سفر گردشگران ایرانی به ترکیه ممنوع اعلام شده بود که با توجه به ایجاد امنیت در این کشور، رایزنی‌های انجام شده و درخواست‌های مکرر طرف‌های ترکیه‌ای، این مهم لغو شد.

    منبع:خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5032

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *