×

عباسی: دست از شایعه پراکنی بردارید

  • کد نوشته: 3304
  • ۱۳۹۵-۰۴-۰۲
  • 176 بازدید
  • ۰
  • این مطالب سراسر کذب و ساخته و پرداخته ذهن افرادی است که هنوز در حال و هوای انتخابات هستند و نمی خواهند باورکنند که همه چیز را نمی توان با سیاسی کاری پیش برد. به گزارش گیل و دیلم، چندی پیش یکی از سایت های استانی در خبری مدعی شد که نماینده مردم رودسر و […]

    عباسی: دست از شایعه پراکنی بردارید
  • این مطالب سراسر کذب و ساخته و پرداخته ذهن افرادی است که هنوز در حال و هوای انتخابات هستند و نمی خواهند باورکنند که همه چیز را نمی توان با سیاسی کاری پیش برد.

    به گزارش گیل و دیلم، چندی پیش یکی از سایت های استانی در خبری مدعی شد که نماینده مردم رودسر و املش سعی در معرفی عضوی از اعضای حزب موتلفه به عنوان مدیر یکی از دستگاه های دولتی شهرستان حوزه انتخابیه خود دارد.

    در همین راستا اسدالله عباسی، نماینده مردم رودسر و املش در گفتگو با خبرنگار خزر گفت: این مطالب سراسر کذب محض است.

    وی افزود: این مسئله به هیچ عنوان مطرح نشده و فرد مورد نظر این رسانه نیز چنین درخواستی نداشته و با حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان هم هیچ صحبتی نشده است.

    عباسی با بیان اینکه برخی بنا به دلایلی دچار توهمات شده اند، گفت: این اظهارات ساخته و پرداخته ذهن افرادیست که هنوز در حال و هوای انتخابات هستند و نمی خواهند باورکنند که همه چیز را نمی توان با سیاسی کاری پیش برد.

    عباسی ادامه داد: واقعیت ها بعداً مشخص خواهد شد، آقای جهانی چه آن زمانی که در دولت مشغول به فعالیت بوده و چه حالا که به کار خود مشغول است، فردی ارزشی و اخلاق مدار است و برای بنده عجیب است که این عزیزان چه کاری به وی دارند؟!

    نماینده مردم رودسر و املش ضمن رد هرگونه دخالت در جابجایی های تعاونی دامداران، با بیان اینکه در این مسائل نیز بنده نقشی ندارم، تصریح کرد: هیات مدیره تغییر کرده است و آنها بدنبال تعیین مدیرعامل برای خود هستند و صحبتی با بنده در این خصوص نداشته اند که فردی را برای مدیرعاملی را معرفی کنم. این یک نوع بداخلاقی رسانه ای است و دوستان در این خصوص کم لطفی بخرج می دهند و بهتر است دست از شایعه پراکنی بردارند.

     

    منبع:خزر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=3304

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *