×

فرماندار املش: کشاورزان املشی رتبه نخست استانی تولید چای را کسب کردند

  • کد نوشته: 12490
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۱
  • 65 بازدید
  • ۰
  • فرماندار املش با اشاره به اینکه کشاورزان املشی در تولید چای رتبه نخست استانی را کسب کردند، گفت: املش از نظر کمی و کیفی بیشترین باغات را از حیث استحصال چای دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، یونس محمودی در کمیته برنامه ریزی شهرستان املش، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست […]

    فرماندار املش: کشاورزان املشی رتبه نخست استانی تولید چای را کسب کردند
  • فرماندار املش با اشاره به اینکه کشاورزان املشی در تولید چای رتبه نخست استانی را کسب کردند، گفت: املش از نظر کمی و کیفی بیشترین باغات را از حیث استحصال چای دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، یونس محمودی در کمیته برنامه ریزی شهرستان املش، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری و فراگیر مردم را در انتخابات پیشرو داشته باشیم.

    فرماندار املش افزود: تمام دستگاه های شهرستان موظفند تا با عملکرد درست و نقطه نظرات دولت برای جذب حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

    وی با اشاره به اینکه دولت در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مورد هجمه های متعدد قرار دارد، تصریح کرد: املش در ۱۱ ماه گذشته با تشکیل ۹ جلسه ستاد اشتغال و سرمایه گذاری با رویکرد اقتصاد مقاومتی، رتبه نخست را در استان از آن خود کرد و این با همگرایی و دلسوزی ممکن شد.

    این مقام مسئول املش را در کشت دوم حائز رتبه نخست گیلان خواند و عنوان کرد: این امر با اهتمام والای کشاورزان در راستای تقدیس سیاست های دولت بوده است.

    محمودی با اشاره به اینکه کشاورزان املشی در تولید چای رتبه نخست استانی را کسب کردند، گفت: املش از نظر کمی و کیفی بیشترین باغات را از حیث استحصال چای دارد و ما امسال شاهد افزایش ۶۲ درصدی تولید چای در کشور بودیم.

    وی دولت کنونی را پر کار و کم ادعا خواند و متذکر شد: امسال توانستیم بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان به چایکاران املشی بپردازیم.

    فرماندار املش از آمادگی این شهرستان برای برگزاری جشنواره اکوتوریسم چای در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در بحث آب از دولت تدبیر و امید به جهت حمایت مجدانه قدردانی می کنیم.

    وی اضافه کرد: املش از حیث تامین آب شرب بهداشتی به ۸۲ درصد و بهره مندی از گاز طبیعی به ۸۶ درصد رسیده که از شاخص کشوری بیشتر است.

    محمودی از جذب ۵.۵ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی در املش خبر داد و تصریح کرد: در بخش آسفالت روستایی نیازمند توجه بیشتری هستیم تا بتوانیم به شاخص های کشوری برسیم.

    فرماندار املش افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی ۲۱ طرح تولیدی، خدماتی و صنعتی در کارگروه شهرستان تصویب شده است.

    وی از پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل شعب بانک های املش به جوانان خبر داد و خاطرنشان کرد: جوانان از عناصر تاثیرگذار و تصمیم ساز نظام هستند.

    محمودی از پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال و خودکفایی جوانان خبر داد و افزود: اقتصاد مقاومتی از مهم ترین و زیربنایی ترین ارکان دولت است.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12490

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *