×

فرماندار رشت: امسال تمام روستاهای رشت گازرسانی می شوند

  • کد نوشته: 3799
  • ۱۳۹۵-۰۴-۱۰
  • 107 بازدید
  • ۰
  • سید عیسی مهدوی شامگاه پنجشنبه در جمع دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان با اشاره به اینکه از محل بند «ق» پروژه گازرسانی تسریع یافته است، اظهار کرد: در این زمینه شاهد ۳۶ درصدی گازرسانی در روستاهای شهرستان رشت هستیم و امسال آن را به عنوان شهرستان سبز معرفی می‌کنیم. وی با اشاره به […]

    فرماندار رشت: امسال تمام روستاهای رشت گازرسانی می شوند
  • سید عیسی مهدوی شامگاه پنجشنبه در جمع دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان با اشاره به اینکه از محل بند «ق» پروژه گازرسانی تسریع یافته است، اظهار کرد: در این زمینه شاهد ۳۶ درصدی گازرسانی در روستاهای شهرستان رشت هستیم و امسال آن را به عنوان شهرستان سبز معرفی می‌کنیم.

    وی با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته قوه قضائیه، افزود: قوه قضائیه شهرستان رشت در حوزه‌های مختلف حمایت‌های بسیار خوبی داشتند و اجازه ندادند حق مدیری ضایع شود و امیدواریم این حمایت‌ها مستمر باشد.

    فرماندار رشت با بیان اینکه در روستاها نیازمند رفتارهای درست و سازمان یافته توسط دهیاران هستیم، گفت: عطر و بوی مدیریت روستایی پراکنده شده و مردم از آن بهره‌مند می‌شوند و دهیاران باید با رفتارهای خود هر روز مدیریت روستایی را قوی‌تر کنند.

    وی به تأکید امام راحل در واگذاری امور مردم به خود مردم اشاره کرد و ادامه داد: باید این حرکت را به صورت ساختاری انجام دهیم و با مدیریت روستایی از رفتارهای غیرمجاز در روستاها جلوگیری کنیم.

    مهدوی جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و مزارع را جزو وظایف مهم دهیاران عنوان کرد و یادآور شد: توجه به محیط زیست که بدون آن توسعه پایدار امکانپذیر نخواهد بود، جزو وظایف دهیاران است.

    وی همگامی دهیاران با اداره‌هایی مانند آب، برق، گاز و… را جزو شرح وظایف دهیاران دانست و خاطرنشان کرد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی از حاشیه‌ها دور باشند زیرا ورود در این زمینه، آسیب جدی است.

    این مسؤول مدیریت روستایی را مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها دانست و گفت: شناسایی عوامل توسعه اقتصادی و تولیدات خرد در روستاها مهم است.

    وی با اشاره به اینکه دهیاران و اعضای شوراها در ساختار سازمانی خود هر روز آگاهانه‌تر، بهتر و هوشیارانه‌تر عمل کنند، متذکر شد: دهیاران همواره نقش مهمی در روستاها داشته‌اند و در مدیریت روستایی همدل‌تر رفتار می‌شود.

    منبع: خبرگزاری فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=3799

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *