×

فرماندار رشت: تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شده است

  • کد نوشته: 12493
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۱
  • 149 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رشت تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شده است، گفت: موضوع سفر و گردشگری یکی از چهار راهبرد اساسی توسعه استان است که باید همفکری و همسویی تمامی دستگاه ها را در این راستا داشته باشیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت امروز در ستاد […]

    فرماندار رشت: تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شده است
  • فرماندار شهرستان رشت تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شده است، گفت: موضوع سفر و گردشگری یکی از چهار راهبرد اساسی توسعه استان است که باید همفکری و همسویی تمامی دستگاه ها را در این راستا داشته باشیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت امروز در ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: از همه عزیزان که به عنوان اعضای ستاد مدیریت بحران فعالیت کردند، تشکر و قدردانی می کنیم البته منکر نقایض موجود نیستیم ولی با توجه به مشکلات موجود اقدامات خوبی انجام گرفت .

    وی افزود: موضوع سفر و گردشگری یکی از چهار راهبرد اساسی توسعه استان است که باید همفکری و همسویی تمامی دستگاه ها را در این راستا داشته باشیم .

    فرماندار رشت گفت: نقطه اوج سفر ما در ایام نوروز است که می طلبد هماهنگی و همسویی داشته باشیم، یک واقعیت هم خرابی آسفالت و سرعتکاه و مبلمان شهری موجود است که استان ما در صورت بهره گیری مناسب از ظرفیت گردشگری، رونق اقتصادی را به دنبال خواهدداشت لذا باید در این مقوله با جدیت بیشتر ورود کنیم .

    شفقی تصریح کرد: ستاد اجرای خدمات سفر برای اولین بار با توجه به دستورالعمل ها با محوریت خدمات سفر را میراث فرهنگی عهده دار شده، همه باید کمک کنیم تا این صنعت را در استان گیلان نهادینه کنیم .

    وی با بیان اینکه سال گذشته رشت رتبه اول را در استقبال مهمانان نوروزی کسب کرده است، تصریح کرد: در ستاد اجرای سفر تقسیم کار لازم صورت گرفته و کمیته های مختلف شکل گرفته است، این سیاست ها و اولویت های اجرای سفر است که باعث می شود رشت برای بار دوم به عنوان مقصد اصلی مسافران نوروزی انتخاب شود .

    فرماندار رشت بیان کرد: طرحی در رابطه امکان اسکان مسافران در مدارس روستاها را در دست بررسی داریم که بتوانیم زمینه اسکان مسافران را در روستاهای مستعد گردشگری فراهم کنیم .

    شفقی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شده است، ادامه داد: ساماندهی سرویس های بهداشتی، عملیات لکه گیری آسفالت و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در دست انجام است .

    وی اضافه کرد: اورژانس هم باید اقدامات لازم را داشته باشد و با استقرار چادر در ورودی استان، سلامتی مسافران را در بدو ورود تضمین نماید زیرا اوقات خوشی که گردشگران سپری کنند خروجی اش به کشور برمی گردد .

    وی تاکیدکرد: ما انتخابات مهمی در پیش داریم که همه دشمنان ما دست در دست هم دادند تا کاهش مشارکت مردمی را داشته باشیم لذا لازمه حضور و مشارکت همه جانبه، تقویت آرامش مردم است که می توان این مشارکت را در تمهید مقدمات سفرهای نوروزی اندیشید .
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12493

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *