×

فرماندار سیاهکل خبر داد: بارش ۲.۵ متری برف در محور سیاهکل – دیلمان/ قطع آب ۴۸ درصد روستاها

  • کد نوشته: 10666
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۵
  • 162 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل از باز بودن محور اصلی سیاهکل – بارکیاگوراب خبر داد و افزود: ارتفاع برف در محور سیاهکل به دیلمان به طور میانگین ۲.۵ متر است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رضا اسلامی با اشاره به بارش شدید برف در شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: با اشاره به وسعت، کوهستانی بودن و صعب […]

    فرماندار سیاهکل خبر داد:  بارش ۲.۵ متری برف در محور سیاهکل – دیلمان/ قطع آب ۴۸ درصد روستاها
  • فرماندار سیاهکل از باز بودن محور اصلی سیاهکل – بارکیاگوراب خبر داد و افزود: ارتفاع برف در محور سیاهکل به دیلمان به طور میانگین ۲.۵ متر است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رضا اسلامی با اشاره به بارش شدید برف در شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: با اشاره به وسعت، کوهستانی بودن و صعب العبور بودن منطقه تمام نیروهای راهداری، راه و شهرسازی، هلال احمر و دستگاه های اجرایی ذی ربط اعم از نیروی انتطامی و بسیج در حال رفع مشکلات هستند.

    فرماندار سیاهکل از باز بودن محور اصلی سیاهکل – بارکیاگوراب خبر داد و افزود: ارتفاع برف در محور سیاهکل به دیلمان به طور میانگین ۲.۵ متر است و لذا تردد در این محور ممکن نیست.

    وی با اشاره به بارش ۱.۵ متری برف در شهر دیلمان، خاطرنشان کرد: اولویت بازگشایی با محورهای اصلی، راه های فرعی درجه و اتصال دهستان ها به مرکز شهر است.

    این مقام مسئول با بیان اینکه مشکل قطعی برق در بخش دیلمان – پیرکوه وجود ندارد، گفت: ۴۸ درصد از روستاهای شهرستان سیاهکل مشکل قطع آب و حدود ۳۰ درصد روستاها مشکل قطع برق دارند. بخش مرکزی نیز به دلیل جنگلی بودن با مشکل قطعی برق مواجه است./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10666

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *