×

نام نویسی ۱۳ میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند

  • کد نوشته: 4172
  • ۱۳۹۵-۰۴-۲۱
  • 154 بازدید
  • ۰
  • آقای پارسایی گفت : کارت هوشمند ۹ و نیم میلیون نفر صادر شده است و ۷ و نیم میلیون نفر کارت خود را تحویل گرفته اند. وی ادامه داد : درمجموع ۶۳ میلیون نفر از جمعیت بالای ۱۵ ساله کشور واجد شرایط دریافت این کارت هستند و امیدواریم در مجموع تا پایان سال جاری تعداد کسانی […]

    نام نویسی ۱۳ میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند
  • آقای پارسایی گفت : کارت هوشمند ۹ و نیم میلیون نفر صادر شده است و ۷ و نیم میلیون نفر کارت خود را تحویل گرفته اند.
    وی ادامه داد : درمجموع ۶۳ میلیون نفر از جمعیت بالای ۱۵ ساله کشور واجد شرایط دریافت این کارت هستند و امیدواریم در مجموع تا پایان سال جاری تعداد کسانی که کارت خود را تحویل می گیرند به ۲۲ میلیون نفر برسد و با این روند تا انتهای سال ۹۷ همه واجدان شرایط کارت ملی هوشمند خود را دریافت کنند.
    پارسایی با بیان اینکه فراخوان خاصی به مردم برای ثبت نام و دریافت کارت هوشمند صورت نگرفته است تاکید کرد : همه کارتهای ملی که هم اکنون در اختیار مردم قرار دارد طبق مصوبه هیئت دولت تا پایان سال ۹۶ معتبر است و مشکلی در این زمینه نیست .
    وی با بیان اینکه هم اکنون ماهانه یک و نیم میلیون نفر برای نام نویسی کارت ملی هوشمند به دفاتر پیشخوان مراجعه می کنند گفت : پیش از این در دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پست و شعب ثبت احوال شاهد صفوف و ازدحام مردم بودیم اما با افزایش تعداد دفاتر از ۳۰۰ دفتر به ۲۰۰۰ دفتری که اقدام به نام نویسی و تحویل کارت مردم می کنند مشکل صفوف ایجاد شده تا حدود زیادی حل شده است .
    پارسایی با یادآوری اینکه از بهمن ماه سال گذشته به علت اطلاع رسانی ضعیف در خصوص احتمال قطع یارانه برخی خانوارها ، شاهد افزایش متراکم حضور مردم برای ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی بودیم افزود : برخی مردم به اشتباه اینگونه تصور می کردند که خوشبختانه مشکل ازدحام برطرف شد و اکنون با مشکل کوچک و جزئی قطع ناپیوسته سیستم ثبت نام هستیم که تا فردا رفع می شود .
    وی افزود : این مشکل از مرکز است و ربطی به دفاتر پیشخوان و پستی و ادارات مناطق ثبت احوال ندارد.
    منبع:خبرگزاری صدا و سیما

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=4172

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *