×

پیام فرماندار شهرستان لاهیجان به مناسبت روز دانش آموز

  • کد نوشته: 7035
  • ۱۳۹۵-۰۸-۱۲
  • 136 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری: مهندس سید محمد احمدی با صدور پیامی ۱۳ آبان را روزی فراموش‌ نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد. فرماندار لاهیجان در این پیام تاکید کردند: استکبارستیزی از ویژگی‌های همیشگی ملت مقاوم، مومن و انقلابی ایران اسلامی بوده و این ملت همواره در […]

    پیام فرماندار شهرستان لاهیجان به مناسبت روز دانش آموز
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری: مهندس سید محمد احمدی با صدور پیامی ۱۳ آبان را روزی فراموش‌ نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد.

    فرماندار لاهیجان در این پیام تاکید کردند: استکبارستیزی از ویژگی‌های همیشگی ملت مقاوم، مومن و انقلابی ایران اسلامی بوده و این ملت همواره در برابر ظلم و زور ایستاده است.

    ایشان با بیان اینکه ۱۳ آبان سالروز تبعید امام عظیم الشان به ترکیه است ابراز کردند: امپریالیسم، صهیونیسم و طواغیت محلی، اراده کرده بودند تا اسلام راستین را در این مملکت و سایر ممالک از بین ببرند و اسلام پویا و ناب را محدود و محصور و مسدود و اسلام مسخ شده و اسلام متحجرین و اسلام آمریکایی را جایگزین و ترویج کنند.

    مهندس احمدی در این پیام یادآور شدند: خون شهدای دانش‌آموز در ۱۳ آبان ۵۷ خط نورانی انقلاب را تا ۲۲ بهمن امتداد بخشید تا در سیزدهم آبان سال ۵۸ دانشجویان انقلابی در اقتدا به دانش‌آموزان شهید، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول را با تسخیر لانه جاسوسی رقم زدند.

    سید محمد احمدی در این پیام آورده اند: تسخیر لانه جاسوسی از حرکت‌های ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که از یکسو هیمنه پوشالی و اسطوره شکست ناپذیری آمریکا را در هم شکست و از سوی دیگر فریاد آزادگی و استکبار ستیزی ملت قهرمان ایران را در صحنه بین‌المللی طنین‌انداز کرد.

    فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی،شهدای گمنام،اللخصوص شهدای ۲۲ آبان لاهیجان، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان خاطرنشان کرده است: از مردم ولایت‌مدار و انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان لاهیجان انتظار می‌رود؛ همچنان که در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری مسئولانه و آگاهانه را به منصه ظهور گذاشتند، این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=7035

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *